Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, vi har visst gloseprøve i tysk etterpå. Jaja, får vel lage meg en liten "øvelapp" med skriftstørrelse 7. :)

6002768[/snapback]

Du får ha lykke til med ikke å bli tatt da :p Hvordan er stemningen her før helga da? Drikke på Søndag?(natt til 1. vet dere)

6002774[/snapback]

Hvorfor driver alle og prater om den jævla søndagen?

En fyr på skolen min driver og sier at alle som drikker må komme til *sted* på søndag, fordi da kommer visst ALLE som drikker.

:no:

Lenke til kommentar
Jeg har ACN, og de kjører på Netcom sitt nett såvidt jeg vet. Har finfin forbindelse.

6002767[/snapback]

Er ikke det en form for pyramide? Irriterer meg alltid over at de og det ene firmaet vårt benytter samme forkortelse, men sånn er livet. Tele-ACN er antagelig størst.

Huff, vi har visst gloseprøve i tysk etterpå. Jaja, får vel lage meg en liten "øvelapp" med skriftstørrelse 7. :)

6002768[/snapback]

For å ha med på prøven? Da kan du vel gå ned til både fem og fire.
Lenke til kommentar

Fader rullekake!

Jeg har netcom, hvilket betyr at ingen får tak i meg og jeg ikke får tak i noen. Det betyr også at jeg ikke kan lindre kjedsomheten ved å ta en telefon.

I tillegg så har nå internett blitt helt balle her og nekter å vise meg en hel haug med sider.

Lenke til kommentar
Jeg har ACN, og de kjører på Netcom sitt nett såvidt jeg vet. Har finfin forbindelse.

6002767[/snapback]

Er ikke det en form for pyramide? Irriterer meg alltid over at de og det ene firmaet vårt benytter samme forkortelse, men sånn er livet. Tele-ACN er antagelig størst.

6002768[/snapback]

For å ha med på prøven? Da kan du vel gå ned til både fem og fire.

6002835[/snapback]

Jeg er ikke en del av selskapet, jeg kjøper en tjeneste fra ACN. Da kan det vel i teorien ikke være en pyramide i begrepets forstand?

Lenke til kommentar
Fader rullekake!

Jeg har netcom, hvilket betyr at ingen får tak i meg og jeg ikke får tak i noen. Det betyr også at jeg ikke kan lindre kjedsomheten ved å ta en telefon.

I tillegg så har nå internett blitt helt balle her og nekter å vise meg en hel haug med sider.

6002908[/snapback]

Ah, man kommer ikke frem? Lurer på om hun jeg prøver å ringe har netcom.. :hmm:

Lenke til kommentar
Hvis du har så mange ventende kunder... Du skulle ikke fokusere på dem da?

6002898[/snapback]

Why? Er en liten pause imellom kundene uansett og man får tid til å skrive uansett fordi de fleste er så treig at de sitter å klør seg i ræva uansett.

Lenke til kommentar
Fader rullekake!

6002908[/snapback]

Ah, man kommer ikke frem? Lurer på om hun jeg prøver å ringe har netcom.. :hmm:

6002918[/snapback]

Stemmer. Man får vel beskjed om at personen man prøver å ringe ikke er tilgjengelig for øyeblikket eller noe lignende :p

Lenke til kommentar
ahh. Pungtert sykkel.

..trur jeg blir hjemme idag

Edit: Leifaren

6002405[/snapback]

Hmm, ikke det jeg mente å quote. Men noen klagde over søvn fra ett til seks, prøv kvart over tre til seks sier bare jeg. Er svimmel idag :s

6002767[/snapback]

Derfor jeg ikke få sendt meldinger altså :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...