Shikaru Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Trur jeg har prøve i naturfag etterpå :S Jeg trudde resten av klassen skulle framføre no greier som de ikke fikk gjort forrige gang ( blandt annet ) jaja. Snart fri Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg har ACN, og de kjører på Netcom sitt nett såvidt jeg vet. Har finfin forbindelse. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Huff, vi har visst gloseprøve i tysk etterpå. Jaja, får vel lage meg en liten "øvelapp" med skriftstørrelse 7. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Huff, vi har visst gloseprøve i tysk etterpå. Jaja, får vel lage meg en liten "øvelapp" med skriftstørrelse 7. 6002768[/snapback] Du får ha lykke til med ikke å bli tatt da Hvordan er stemningen her før helga da? Drikke på Søndag?(natt til 1. vet dere) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Huff, vi har visst gloseprøve i tysk etterpå. Jaja, får vel lage meg en liten "øvelapp" med skriftstørrelse 7. 6002768[/snapback] Du får ha lykke til med ikke å bli tatt da Hvordan er stemningen her før helga da? Drikke på Søndag?(natt til 1. vet dere) 6002774[/snapback] Hvorfor driver alle og prater om den jævla søndagen? En fyr på skolen min driver og sier at alle som drikker må komme til *sted* på søndag, fordi da kommer visst ALLE som drikker. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg har ACN, og de kjører på Netcom sitt nett såvidt jeg vet. Har finfin forbindelse. 6002767[/snapback] Er ikke det en form for pyramide? Irriterer meg alltid over at de og det ene firmaet vårt benytter samme forkortelse, men sånn er livet. Tele-ACN er antagelig størst. Huff, vi har visst gloseprøve i tysk etterpå. Jaja, får vel lage meg en liten "øvelapp" med skriftstørrelse 7. 6002768[/snapback] For å ha med på prøven? Da kan du vel gå ned til både fem og fire. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Drikke på Søndag?(natt til 1. vet dere) 6002774[/snapback] Skjønner ikke helt hvorfor det skal være så stort akkurat det med "å drikke" jeg. Riktignok skal jeg mest sansynelig det natt til søndag, da jeg ikke kan natt til mandag, men det er da ikke noe å skryte av? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hoho, jeg har muntelig IKT prøve om 20 min. Har ikke sovet mye inatt og lest lite. Håper jeg blir spurt om noe lett. 6002618[/snapback] Da var jeg ferdig. Ble selvfølgelig trekt opp i kabler,kabling, og nettverks komponenter. Så detta gikk ikke mye bra gitt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Sitter her med 60 kunder på køen...great avsluttning på helga. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Sitter her med 60 kunder på køen...great avsluttning på helga. 6002853[/snapback] Før helgen kanskje? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Sitter her med 60 kunder på køen...great avsluttning på helga.6002853[/snapback] Før helgen kanskje?6002855[/snapback] Eller kanskje det Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Det er ikke alltid like enkelt å skrive norsk da. Svært så avansert språk, vet du Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Det er ikke alltid like enkelt å skrive norsk da. Svært så avansert språk, vet du 6002872[/snapback] Hehe, sant Jeg er fitte svimmel...tror jeg må ha meg en pause...begynner å gå rundt her... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hvis du har så mange ventende kunder... Du skulle ikke fokusere på dem da? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Fader rullekake! Jeg har netcom, hvilket betyr at ingen får tak i meg og jeg ikke får tak i noen. Det betyr også at jeg ikke kan lindre kjedsomheten ved å ta en telefon. I tillegg så har nå internett blitt helt balle her og nekter å vise meg en hel haug med sider. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg har ACN, og de kjører på Netcom sitt nett såvidt jeg vet. Har finfin forbindelse. 6002767[/snapback] Er ikke det en form for pyramide? Irriterer meg alltid over at de og det ene firmaet vårt benytter samme forkortelse, men sånn er livet. Tele-ACN er antagelig størst. Huff, vi har visst gloseprøve i tysk etterpå. Jaja, får vel lage meg en liten "øvelapp" med skriftstørrelse 7. 6002768[/snapback] For å ha med på prøven? Da kan du vel gå ned til både fem og fire. 6002835[/snapback] Jeg er ikke en del av selskapet, jeg kjøper en tjeneste fra ACN. Da kan det vel i teorien ikke være en pyramide i begrepets forstand? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Fader rullekake!Jeg har netcom, hvilket betyr at ingen får tak i meg og jeg ikke får tak i noen. Det betyr også at jeg ikke kan lindre kjedsomheten ved å ta en telefon. I tillegg så har nå internett blitt helt balle her og nekter å vise meg en hel haug med sider. 6002908[/snapback] Ah, man kommer ikke frem? Lurer på om hun jeg prøver å ringe har netcom.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. april 2006 Forfatter Del Skrevet 28. april 2006 Hvis du har så mange ventende kunder... Du skulle ikke fokusere på dem da? 6002898[/snapback] Why? Er en liten pause imellom kundene uansett og man får tid til å skrive uansett fordi de fleste er så treig at de sitter å klør seg i ræva uansett. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Fader rullekake!Jeg har netcom, hvilket betyr at ingen får tak i meg og jeg ikke får tak i noen. Det betyr også at jeg ikke kan lindre kjedsomheten ved å ta en telefon. I tillegg så har nå internett blitt helt balle her og nekter å vise meg en hel haug med sider. 6002908[/snapback] Ah, man kommer ikke frem? Lurer på om hun jeg prøver å ringe har netcom.. 6002918[/snapback] Stemmer. Man får vel beskjed om at personen man prøver å ringe ikke er tilgjengelig for øyeblikket eller noe lignende Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 ahh. Pungtert sykkel. ..trur jeg blir hjemme idag Edit: Leifaren 6002405[/snapback] Hmm, ikke det jeg mente å quote. Men noen klagde over søvn fra ett til seks, prøv kvart over tre til seks sier bare jeg. Er svimmel idag :s Jeg har ACN, og de kjører på Netcom sitt nett såvidt jeg vet. Har finfin forbindelse. 6002767[/snapback] Derfor jeg ikke få sendt meldinger altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg