Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
Damn, kanskje det var feil av meg å gi han 14 dager for det? Så bare bildet og tuppet han ut jeg :p

6147898[/snapback]

Haha, vi klarer oss uten ham. ;)

Lenke til kommentar
Damn, kanskje det var feil av meg å gi han 14 dager for det? Så bare bildet og tuppet han ut jeg :p

Hvem? MyBigMouth?

6147920[/snapback]

Japp

Føles som om han ikke vil bli savnet?

6147924[/snapback]

Nei, tror nok ikke det er så mange som vil savne han.

Lenke til kommentar

D'oh! Grunnen til at det ble skriveleif der er pga. at når jeg sendte inn søknad om brukernavn-skifte, så klarte jeg å glemme en g. Nytter ikke å sende inn ny søknad nå.

Jeg har 20% warn. Må bli kvitt de først for å ha et snev av håp om at søknaden min skal bli godkjent.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
D'oh! Grunnen til at det ble skriveleif der er pga. at når jeg sendte inn søknad om brukernavn-skifte, så klarte jeg å glemme en g. Nytter ikke å sende inn ny søknad nå.

Jeg har 20% warn. Må bli kvitt de først for å ha et snev av håp om at søknaden min skal bli godkjent.

Nååh, det er vel ingen som klarer å si nei til deg. Hvordan fikk du warn egentlig? Pga. "Ville du tatt Dahl"-tråden din? Som forøvrig var genial.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Nååh, det er vel ingen som klarer å si nei til deg. Hvordan fikk du warn egentlig? Pga. "Ville du tatt Dahl"-tråden din? Som forøvrig var genial.

6147970[/snapback]

... Den har jeg ikke sett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...