Forumforumforum Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 eller gå i banken og spør etter kortnr. eller hva det heter igjen Så man kan bestille/betale over nettet med electron.. 6140688[/snapback] Du må ha sånn sikkerhetskode ved bruk av kort uten å vise kort - på vnalige visa står den i signaturfeltet. 6140703[/snapback] ok, det det var da.. man kan få det i banken om de er greie... Det samme gjelder nettbank.. egentlig ikke lov før man er 18.. men mange har det for det Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Svisj - svosj. Sliten jeg, vondt i halebeinet har jeg også. 6140707[/snapback] Hva har du og Marius E gjort nå, da? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Gå i banken med mor eller far, si at du skal ha et Visa Classic. Så det er mulig altså, det skal jeg jammen meg ta opp med foreldrene mine. Det er så mye unyttig jeg har lyst på. 6140685[/snapback] Om de slår seg vrange på å gi deg det, noe min bank på første forsøk gjorde, "Det er jo ingen selvfølge å få Visa selvom du er over atten, du må jo ha fast inntekt også", er det mulig at mor eller far oppretter en konto, lar deg disponere den og lar deg få Visa-kort på den. Tror ingen banker har problemer med det. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Faen! Mistet chipsposen på gulvet. *Hente støvsugeren* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 ok, det det var da.. man kan få det i banken om de er greie... Det samme gjelder nettbank.. egentlig ikke lov før man er 18.. men mange har det for det 6140712[/snapback] Nei, sikkerhetskoden tviler jeg sterkt på at du kan få - får sånt finnes ikke til Visa Electrons. Hvem sier at nettbank ikke er lov før man er atten? Det har ALDRI vært et problem, fikk det automatisk som trettenåring i DnB. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvem sier at nettbank ikke er lov før man er atten? Det har ALDRI vært et problem, fikk det automatisk som trettenåring i DnB. ok, da.. ikke lov.. men gis "vanligvis" ikke ut før man er 18 fikk jeg beskjed om.. Btw, kjenner et par som bestiller over nettet med Electron.. De fikk sånn greie i banken hvertfall.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er over 190, TSP er vel under 160 6140068[/snapback] Jeg er 1.65... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Om de slår seg vrange på å gi deg det, noe min bank på første forsøk gjorde, "Det er jo ingen selvfølge å få Visa selvom du er over atten, du må jo ha fast inntekt også", er det mulig at mor eller far oppretter en konto, lar deg disponere den og lar deg få Visa-kort på den. Tror ingen banker har problemer med det. Tusen takk for hjelpen, skal sjekke det opp senere. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Svisj - svosj. Sliten jeg, vondt i halebeinet har jeg også. 6140707[/snapback] Hva har du og Marius E gjort nå, da? 6140713[/snapback] Fah - vi har vel ikke gjort noe? Neida, spilte fotballkamp i dagtidlig, datt på rumpestumpen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Stor og sterk ja. Mener du aa si noe annet? Jeg er over 190 og veier vel rundt 100. Er ingen pingle, i alle fall. 6140384[/snapback] Å vvære stor gjør deg ikke sterk. *erte* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er over 190, TSP er vel under 160 6140068[/snapback] Jeg er 1.65... 6140726[/snapback] Hurra, alle er jo lave her (Herr Brun gjelder ikke, han er halvt frosk). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvem sier at nettbank ikke er lov før man er atten? Det har ALDRI vært et problem, fikk det automatisk som trettenåring i DnB. ok, da.. ikke lov.. men gis "vanligvis" ikke ut før man er 18 fikk jeg beskjed om.. Btw, kjenner et par som bestiller over nettet med Electron.. De fikk sånn greie i banken hvertfall.. 6140725[/snapback] Før sikkerhetskoden var i vanlig bruk, var de tjo ikke noe problem... Tror ikke det går nå lenger. DnB NOR gir alle over tretten nettbank, liksom... Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er 16. Jeg gjekk til banken, sa at jeg skulle ha nettbank. De sa "OK". Skrev ut noen papirer og sa; "Vi lar arkene ligge her til din mor eller far har kommet og underskrevet dem". 2 dager etterpå fikk jeg nettbank. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er 16. Jeg gjekk til banken, sa at jeg skulle ha nettbank. De sa "OK". Skrev ut noen papirer og sa; "Vi lar arkene ligge her til din mor eller far har kommet og underskrevet dem". 2 dager etterpå fikk jeg nettbank. 6140752[/snapback] Nettopp. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Nettopp. 6140758[/snapback] Men ikke faen om jeg får vanlig VISA. Det får jeg sikker til neste år, siden da flytter jeg ut. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Nettopp. 6140758[/snapback] Men ikke faen om jeg får vanlig VISA. Det får jeg sikker til neste år, siden da flytter jeg ut. 6140760[/snapback] Hvis foreldrene dine ikke har noe i mot det, får du det også. Pappa synes Electron er håpløst, har det på en konto i utlandet, så jeg og mamma ordnet da vanlig visa til meg. Mamma skjønte ikke helt hva det er snakk om, men poengterte nå at "jeg stoler på sønnen min, bare gjør som han sier, jeg skal skrive under". Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Nå er det stille igjen, så da er vel høytrykkspylemannen ferdig. Sprederen går enda... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Mamma skjønte ikke helt hva det er snakk om, men poengterte nå at "jeg stoler på sønnen min, bare gjør som han sier, jeg skal skrive under". Den er fin å bruke hvis foreldrene ikke vil gi deg VISA eller nettbank; "stoler du ikke på meg? *tørke tårer*" Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvis foreldrene dine ikke har noe i mot det, får du det også. Pappa synes Electron er håpløst, har det på en konto i utlandet, så jeg og mamma ordnet da vanlig visa til meg. Mamma skjønte ikke helt hva det er snakk om, men poengterte nå at "jeg stoler på sønnen min, bare gjør som han sier, jeg skal skrive under". 6140771[/snapback] Der har vi problemet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Nå er det stille igjen, så da er vel høytrykkspylemannen ferdig. Sprederen går enda... 6140781[/snapback] Vannspreder nå er som smør på flesk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg