Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Singel for seks aar siden? Du har da i alle fall vaert forlovet det siste aaret, saa jeg skjoenner ikke hva du mener :p

6140403[/snapback]

Hva var det du ikke skjønte med den setningen? Jeg har ikke vært singel på seks år, men har selvfølgelig byttet kjæreste tre ganger, har ikke hatt samme kjæreste i seks år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Singel for seks aar siden? Du har da i alle fall vaert forlovet det siste aaret, saa jeg skjoenner ikke hva du mener :p

6140403[/snapback]

Hva var det du ikke skjønte med den setningen? Jeg har ikke vært singel på seks år, men har selvfølgelig byttet kjæreste tre ganger, har ikke hatt samme kjæreste i seks år.

6140413[/snapback]

Aha.

Har du ikke vaert singel i det heletatt? Altsaa, du har faatt deg ny type med en gang? Wow. Thea er populaer :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Stor og sterk ja. Mener du aa si noe annet? Jeg er over 190 og veier vel rundt 100. Er ingen pingle, i alle fall.

6140384[/snapback]

Maksløft?

Ole :)

Lenke til kommentar

6140413[/snapback]

- Hei.

- Hei.

- Pule?

- Ok.

*humpe, humpe*

- Next, please.

Lenke til kommentar
Stor og sterk ja. Mener du aa si noe annet? Jeg er over 190 og veier vel rundt 100. Er ingen pingle, i alle fall.

6140384[/snapback]

Maksløft?

Ole :)

6140441[/snapback]

Trener ikke styrke, saa klarer sikkert ikke fantastisk mye. Men jeg har aldri proevd. Er fortsatt ikke 16, saa jeg trenger spesialtillatelse for aa trene paa sats. Det har jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Helvette denne dagen suger. Sitter her å sløver.

I går samlet meg og noen venner seg hos en kamerat og så idol å spillte kort etc. Min far ville vite når jeg var hjemme og jeg sa at jeg ike viste, men han ville ha et svar. så jeg sa seinest 12. Problemet var at jeg dreit i klakka og før jeg viste ordet av det var kloken halv 1. jeg ringte min far og sa at jeg skulle overnatte hos en av vennene.

"Når vi har en avtale, så forventer jeg at du holdet den" sa han med en rolig mørk stemme, slik han alltid gjør når en er sint. Jeg sa "du kan glemme at jeg bruker 15 minuter på å gå til busstoppet i regnet for å vente på en buss det ikke er sikkert kommer ( meeget skjelden buss.) siden klokken er hal 1. Jeg kommer meg sikkert ikke hem før 3 2-halv3 alikvell". "Du kommer hem no" sa han og jeg la på.

Jeg sov hom verten og da jeg kom hem i dag skulle han ha en alvorsprat med meg.

Så her sitter jeg.. alternativet er å bruke 45min på bussen hvær vei på å være med samme folkene som i går, men jeg må sikkert komme hem klokken 9 anyways. :(

Lenke til kommentar
Hoho, Veronica tester ansiktsmaske. Begynner å bli stivt her nå :D

6140528[/snapback]

Tenkte jeg skulle ta det også, men min personlige pleier (mamma) er borte, så da ble det ikkenoe av :(

Jeg har lurt sånn på hvorfor sprederen vår, for det første står på, for det andre hvorfor den bråker sånn...

Så ser jeg plutselig at det er en mann med høytrykkspyler på terrassen vår..

6140548[/snapback]

Det er ikke vits å ha på vannspreder nå :p hahaha

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...