Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har gått på eller går på Oslo Handelsgymnasium? Vurdere kanskje å melde flytting til Oslo å gå der til neste år. Har sett på fagtilbudet deres og de har veldig mye av det jeg har lyst på.

6136965[/snapback]

Det er et bra miljø og flotte fag å velge mellom, men nå som det er nye inntakskrav kommer elever som har 3 i snitt inn på skolen bare på grunnlag av at de bor på riktig plass. Jeg tror skolen kommer til å bli dårligere nå som det har blitt sånn, lærerne sier selv at de må senke kravene for karaktersetting for ellers måtte de ha strøket tre i hver nye førsteklasse. Det sier litt om hva som skjer på skolen vår for tiden. Jeg har litt blandede følelser til skolen nå, kunne glatt anbefalt den om jeg ikke hadde regnet med årets førsteklasse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg aner ike. Blir deprimert av å måle meg.

6140118[/snapback]

Pfff, du er sikkert høyere enn meg.

6140229[/snapback]

Jeg kommer akkurat inn på attraksjonene på Tusenfryd i kveld tipper jeg. :p

6140244[/snapback]

Men du er jente og sexy, saa ingen bryr seg.

Lenke til kommentar
Jeg skulle våkne i 11 tiden.

Jeg våknet i 4 tiden. :hrm::mad:

Får se hva godt jeg får ut av denne dagen?

6140241[/snapback]

Nå får du jo mer av natten med deg.

6140247[/snapback]

Joa. Det skal nok bli skøy. ;)

*Gå opp og spise "frokost"*

Lenke til kommentar
Jeg skulle våkne i 11 tiden.

Jeg våknet i 4 tiden. :hrm::mad:

Får se hva godt jeg får ut av denne dagen?

6140241[/snapback]

Nå får du jo mer av natten med deg.

6140247[/snapback]

Joa. Det skal nok bli skøy. ;)

*Gå opp og spise "frokost"*

6140279[/snapback]

Jeg sto opp rundt 2 tida, og spiste frokost for 15 minutter siden ^^

Lenke til kommentar
Har gått ned fire kilo nå på grunn av den irriterende munninfeksjonen. Vil ikke bli tynnere nå, kommer til å se ut som en tiåring snart. Kanskje jeg skal kjøpe sånn energy drink etterpå siden jeg ikke kan spise.

6140297[/snapback]

Hvordan fikk du Hr.Infeksjon?

Lenke til kommentar
Har gått ned fire kilo nå på grunn av den irriterende munninfeksjonen. Vil ikke bli tynnere nå, kommer til å se ut som en tiåring snart. Kanskje jeg skal kjøpe sånn energy drink etterpå siden jeg ikke kan spise.

6140297[/snapback]

Hehe, eller en weight-gainer drikk...

Fantastisk god........ :ermm:

Lenke til kommentar

6140297[/snapback]

6140301[/snapback]

Hva tror du?

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

6140301[/snapback]

Bet meg i kinnet, spiste burger dagen etter og bakteriefloraen var igang. Hjalp ikke så mye at det var i russetiden det skjedde og at jeg ikke akkurat sov eller fikk slappet av noe særlig slik at kroppen fikk komme seg.

JoachimR: Levde på dem for noen år tilbake, de smaker grusomt.

Lenke til kommentar

6140301[/snapback]

Bet meg i kinnet, spiste burger dagen etter og bakteriefloraen var igang. Hjalp ikke så mye at det var i russetiden det skjedde og at jeg ikke akkurat sov eller fikk slappet av noe særlig slik at kroppen fikk komme seg.

JoachimR: Levde på dem for noen år tilbake, de smaker grusomt.

6140321[/snapback]

Så fælt det der! Driver å biter meg i kinnet jeg og, fikk infeksjon og det har jeg hatt i en uke, og enda drittvondt. Med en gang det gror, fortsetter jeg. Må slutte med dette :thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg har helt ok ballfoelelese, men er ikke flink til aa skyte. Men er en god taktiker :p, og er stor og sterk. Kondisen er helt raeva, spesielt naa. Var ganske god for et aar eller to siden, men naa er den helt forferdelig.

6139915[/snapback]

Å, store sterke gutten! :tease:

--

Gratulerer med dagen, Skurupu. :)

Lenke til kommentar
Jeg har helt ok ballfoelelese, men er ikke flink til aa skyte. Men er en god taktiker :p, og er stor og sterk. Kondisen er helt raeva, spesielt naa. Var ganske god for et aar eller to siden, men naa er den helt forferdelig.

6139915[/snapback]

Å, store sterke gutten! :tease:

6140356[/snapback]

Stor og sterk ja. Mener du aa si noe annet? Jeg er over 190 og veier vel rundt 100. Er ingen pingle, i alle fall.

Lenke til kommentar
AnAnAs

Hvordan var russetiden da? Og er du blitt single?

6140357[/snapback]

Tja, fylla nonstop i to uker tar på, men hadde det kjempegøy. Ble døpt til Ananas også, så da ble jeg enda mer fornøyd. ;)

Singel? Seks år siden det, mann. ;)

6140380[/snapback]

Singel for seks aar siden? Du har da i alle fall vaert forlovet det siste aaret, saa jeg skjoenner ikke hva du mener :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...