Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg vil ikke bli gammel...

6000760[/snapback]

Sånn må man jo ikke tenke! Gled deg til livet og det som kommer! :D

 

Se det, ny SO. Jeg er nettopp ferdig med 4 timers mattekurs etter 8 timers tjeneste. Da er det deilig å sette seg ned med HW.no.

6000769[/snapback]

Du er flink! Hw er da en bra belønning til seg selv :)

Lenke til kommentar
Nå er det snart leggetid for meg, tror jeg.

6000783[/snapback]

Sengen frister virkelig nå ja, men jeg er redd jeg må pugge litt til morgendagens teoriprøve i gym.

6000800[/snapback]

 

Teori og gym hører ikke sammen i samme setning. Btw: Jeg har tyskprøve i morra... :roll:

Lenke til kommentar
Sånn må man jo ikke tenke! Gled deg til livet og det som kommer! :D

6000805[/snapback]

Ja, gleder meg til liver fremover, men når jeg når alderen 80 + så begynner helvete; dårlige knær, dårlig syn. Ja, en rent helvete. Ikke faen om jeg skal på gamlehjem hvis de ikke får ordnet opp. Er jo uhygenisk noen steder... (De som leser VG vet hva jeg snakker om)

Lenke til kommentar
Nå er det snart leggetid for meg, tror jeg.

6000783[/snapback]

Sengen frister virkelig nå ja, men jeg er redd jeg må pugge litt til morgendagens teoriprøve i gym.

6000800[/snapback]

 

Teori og gym hører ikke sammen i samme setning. Btw: Jeg har tyskprøve i morra... :roll:

6000807[/snapback]

*Rekke opp hånd* Jeg og!

 

Marius E:Postet en del SO4 og, så er kjent med det :!: .

Endret av quakie
Lenke til kommentar
pugge litt til morgendagens teoriprøve i gym.

6000800[/snapback]

Hva har dere om? De gymprøvene er utrolig lette. I hvertfall i forhold til det vi har..

 

De dårlige dagene forsetter, idag glemte jeg å ta med mose til prosjekt, (alt lå klart, men glemte posen.)

 

Og jeg har vrikket foten.

6000813[/snapback]

Dakar... *klemme litt på deg og blåse på foten :) *

 

Ja, gleder meg til liver fremover, men når jeg når alderen 80 + så begynner helvete; dårlige knær, dårlig syn. Ja, en rent helvete. Ikke faen om jeg skal på gamlehjem hvis de ikke får ordnet opp. Er jo uhygenisk noen steder... (De som leser VG vet hva jeg snakker om)

6000822[/snapback]

Jojo, skjønner jo at du ikke gleder deg så veldig mye til det.. Men hvis du er litt mer positiv, så går nok ting bedre enn du tror :) Er jo faktisk mange som er over 80 og er ganske spreke :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...