Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, sorry, mente A stone in his pocket. :p

Har sett Westside Story og den er egentlig ganske bra :)

6139701[/snapback]

Hvordan var A stone in his pocket? Jeg og pappa tror vi så den i London en gang - og den oppsetningen var ikke så mye å hoppe i taket over. Den norske oppsetningen har jo fått kjempekritikker, og er vel inne i andre sesong.

Hjelp, jeg høres jo nesten kulturell ut. Ser en til to operaoppsetninger og en til to balletter også i året. Hehe..

Lenke til kommentar
Basket er egentlig en kjempeartig sport.. eller hobby mener jeg..

Spiller du seriøst Herr Brun ? og er du god ?

6139725[/snapback]

Jeg begynte etter jul i 6. klasse. Spilte til slutten av 10. klasse, i en "serioes" klubb. Naa i 1. Proever jeg aa faa spilt saa mye som mulig. Blir dog altfor lite...

Er ikke supergod, men jeg kan spille.

Lenke til kommentar
Ja, sorry, mente A stone in his pocket. :p

Har sett Westside Story og den er egentlig ganske bra :)

6139701[/snapback]

Hvordan var A stone in his pocket? Jeg og pappa tror vi så den i London en gang - og den oppsetningen var ikke så mye å hoppe i taket over. Den norske oppsetningen har jo fått kjempekritikker, og er vel inne i andre sesong.

Hjelp, jeg høres jo nesten kulturell ut. Ser en til to operaoppsetninger og en til to balletter også i året. Hehe..

6139732[/snapback]

A stone in his pocket var kjempe morsom! Kåre Conradi og Øystein Røger er kjempe morsomme.

Vet ikke om du kjenner til hvordan den blir spilt, men det er jo bare de to som spiller tilsammen 18 roller. Handlingen er fra Irland og handler om statister i en filminnspilling.

Den er virkelig å anbefale.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
A stone in his pocket var kjempe morsom! Kåre Conradi og Øystein Røger er kjempe morsomme.

Vet ikke om du kjenner til hvordan den blir spilt, men det er jo bare de to som spiller tilsammen 18 roller. Handlingen er fra Irland og handler om statister i en filminnspilling.

6139768[/snapback]

Jeg kjenner igjen handlingen - men var ikke klar over at det bare var to skuespillere. Men men, får ta westside story først.

Lenke til kommentar
Ok, er ingen basketklubb her i nærheten.. Så har aldri spillt basket med/mot noen som er like gamle og kan det.. Og er helt uaktuelt nå, da jeg spiller håndball ganske seriøst... ellers hadde jeg nok prøvd basket for lenge siden!

6139761[/snapback]

Hvor bor du? Vi har basketklubb selv i Narvik, og det er jo en knoettplass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...