Herr Brun Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Fotball suger. Basket er mye mer spennende. En sport der du kan score 90 mål og likevel ikke vinne kan umulig være bra. 6139481[/snapback] Hvis du scorer 90 _maal_ og ikke vinner har du enten helvetes daarlig forsvar eller saa er det andre laget jaevlig bra. 90 poeng er dog ganske vanlig. Hva har antall poeng med saken aa gjoere egentlig? Det finnes ingen keeper i basket, og banen er mindre. Det er alle scoringene som gjoer at det er actionfylt hele tiden Det driter jeg i. Han finner fram etter vhert. 6139480[/snapback] Du suger. 6139496[/snapback] Jeg vet Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Hvis du scorer 90 _maal_ og ikke vinner har du enten helvetes daarlig forsvar eller saa er det andre laget jaevlig bra. 90 poeng er dog ganske vanlig. Hva har antall poeng med saken aa gjoere egentlig? Det finnes ingen keeper i basket, og banen er mindre. Det er alle scoringene som gjoer at det er actionfylt hele tiden 6139520[/snapback] Nei, det er ikke actionfylt. Slik utarter en basketballkamp seg: -----------------------------------> MÅL MÅL<------------------------------------ -----------------------------------> MÅL MÅL<------------------------------------ -----------------------------------> MÅL MÅL<------------------------------------ -----------------------------------> MÅL MÅL<------------------------------------ -----------------------------------> MÅL MÅL<------------------------------------ Gjenta x15 Endret 20. mai 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Pft! Basket kult å spille, å kult å se på. ( om de som spiller er gode såklart ) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvis du scorer 90 _maal_ og ikke vinner har du enten helvetes daarlig forsvar eller saa er det andre laget jaevlig bra. 90 poeng er dog ganske vanlig. Hva har antall poeng med saken aa gjoere egentlig? Det finnes ingen keeper i basket, og banen er mindre. Det er alle scoringene som gjoer at det er actionfylt hele tiden hehe, sant det.. 90 poeng er normalt Derfor jeg liker basket også.. Mye scoringer, action så å si hele tiden.. Samtidlig som man får spille både angrep og forsvar hver kamp.. Derfor jeg også spiller håndball, og liker det.. Mye action, både forsvar og angrep! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvis du scorer 90 _maal_ og ikke vinner har du enten helvetes daarlig forsvar eller saa er det andre laget jaevlig bra. 90 poeng er dog ganske vanlig. Hva har antall poeng med saken aa gjoere egentlig? Det finnes ingen keeper i basket, og banen er mindre. Det er alle scoringene som gjoer at det er actionfylt hele tiden 6139520[/snapback] Nei, det er ikke actionfylt. Slik utarter en basketballkamp seg: -----------------------------------> MÅL MÅL<------------------------------------ -----------------------------------> MÅL MÅL<------------------------------------ -----------------------------------> MÅL MÅL<------------------------------------ -----------------------------------> MÅL MÅL<------------------------------------ -----------------------------------> MÅL MÅL<------------------------------------ Gjenta x15 6139544[/snapback] Og handball Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ah - sånn ment ja. Nei, altså, de var jo "hakket under" junior før de og, sånn som vi er nå, og det var det laget de "satte opp" igjen. Altså gamlelaget dems da. ah, da skjønner jeg uansett, mange middels juniorlag det ikke skal mye til å slå eller... I fjor da jeg spillte på Gutt1 og vi var et ganske brukbart lag slo vi Juniorlaget.. Vi spilte uavgjort i andre kampen.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det som er det dumme med basket er at det ikke er lov med noe form for fysisk kontakt osv.. Blir litt kjedelig av det Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Tar litt tak her, for de som ikke skjønner hvordan man finner hvem som har flest innlegg i en tråd. 6139503[/snapback] Bra tiltak! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Woah. Skarstad eier dere. spilles nu: Springsteen - Born to Run Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 I går var jeg på Hard Rock Cafè før jeg var på teater og så Pocket full of Stones på Nationaltheatret. På Hard Rock spiste jeg Bar-B-Q kylling og spareribs. Kjempe godt Vil ikke si at det var helt det samme å sitte på Hard Rock Cafè i Oslo som det var i f.eks. NY, men de hadde god mat. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det som er det dumme med basket er at det ikke er lov med noe form for fysisk kontakt osv.. Blir litt kjedelig av det 6139586[/snapback] Pfft. Da spiller du pinglebasket. Det er mindre fysisk kontakt enn i haandball, men tror du virkelig fire gutter paa 195 cm. staar under kurven alene uten fysisk kontakt? Det ER fysisk kontakt i basket, bare ikke i "skolebasket". Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Pfft. Da spiller du pinglebasket. Det er mindre fysisk kontakt enn i haandball, men tror du virkelig fire gutter paa 195 cm. staar under kurven alene uten fysisk kontakt? Det ER fysisk kontakt i basket, bare ikke i "skolebasket". 6139642[/snapback] Basket er sporten for høye pingler som ikke tørr å heade. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hva spiller du, og hvor høy er du, Herr Brun? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 I går var jeg på Hard Rock Cafè før jeg var på teater og så Pocket full of Stones på Nationaltheatret.På Hard Rock spiste jeg Bar-B-Q kylling og spareribs. Kjempe godt Vil ikke si at det var helt det samme å sitte på Hard Rock Cafè i Oslo som det var i f.eks. NY, men de hadde god mat. 6139631[/snapback] A stone in his pocket, kanskje? Mamma ville ha meg med dit, men sa nei. Så nå skal vi på musical i Oslo om noen uker - tror det var Westside Story. Egentlig litt skeptisk til norske oppsetninger av slikt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Det som er det dumme med basket er at det ikke er lov med noe form for fysisk kontakt osv.. Blir litt kjedelig av det 6139586[/snapback] Pfft. Da spiller du pinglebasket. Det er mindre fysisk kontakt enn i haandball, men tror du virkelig fire gutter paa 195 cm. staar under kurven alene uten fysisk kontakt? Det ER fysisk kontakt i basket, bare ikke i "skolebasket". 6139642[/snapback] hm, men er det lov f.eks i NBA osv. med fysisk kontakt.. altså ordentlig fysisk kontakt ? mente det ikke var lov jeg.. På skolen/håndballtrening spiller vi basket med ganske hard fysisk kontakt.. Kjett uten da Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 A stone in his pocket, kanskje? Mamma ville ha meg med dit, men sa nei. Så nå skal vi på musical i Oslo om noen uker - tror det var Westside Story. Egentlig litt skeptisk til norske oppsetninger av slikt. 6139675[/snapback] Ja, sorry, mente A stone in his pocket. Har sett Westside Story og den er egentlig ganske bra Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hva spiller du, og hvor høy er du, Herr Brun? 6139652[/snapback] ....han er høyere enn meg Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er vel mellom 190 og 195 en plass. Spiller Forward, seff. Hva ellers er det aa spille, liksom? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg er vel mellom 190 og 195 en plass. Spiller Forward, seff. Hva ellers er det aa spille, liksom? 6139716[/snapback] Oj, ganske høy da Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Basket er egentlig en kjempeartig sport.. eller hobby mener jeg.. Spiller du seriøst Herr Brun ? og er du god ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg