Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor har avataren din blitt av zeeq?

6138381[/snapback]

Den forsvant i stormen her nede :wee:

Naa skal jeg opp og redigere mer bilder. maa faa alle bildene klare til utskrift denne helgen, har 80 gratis 10*15-prints paa nettet etter aa ha kjoept kamera mitt.

Lenke til kommentar
Det er ikke helt bra med halvstekt kjøtt om det skulle være e-coli i det.. men for de som er hverken veldig unge eller gamle, eller har svekket immunforsvar skal det nok gå bra :)

6138432[/snapback]

Takk, nå våknet hypokonderen i meg... Jeg har faktisk svekket immunforsvar...

Jajajamen, best å ikke spise tror jeg.

Lenke til kommentar

Tror neppe det faktisk er noen svært stor fare uansett.

Stek kjøttet godt, så regner jeg med at du ikke blir syk. (Dessuten, om det er så grusomt mye E-colikjøtt i omløp, er det rart at ikke flere har blitt syke, altså i forhold til alt som er smittet. Så enten er bakterien temmelig lett for immunforsvaret å takle, eller så er det bare noen pakker bakterien overlever i.)

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar
forstår ikke hvorfor folk ikka bare steker kjøttet litt ekstra når de vet det kan være bakterier i. da kunne vi sluppet disse her nyresvikttilfeldene.

6138453[/snapback]

Skjer fort vekk at noen skjærer i rått smittet kjøtt med en kniv, og deretter bruker den på salaten. Er riktignok ganske selfølgelig at man ikke skal gjøre slikt, men det kan skje. Fjøler med spor av rått kjøtt kan bli vasket dårlig, og andre ting skjæres opp etterpå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...