Skarstard Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Haha, ser hva Skarstad klarte å prestere!*Pekepåogle* 6000536[/snapback] Pff, det var bare du som merket det. Jeg fiksa det fort. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Tråden blei laga i går kveld, alt nå 69 sider.. 6000446[/snapback] Hvor mange ganger må folk kommentere det? Det er uinterresant. 6000466[/snapback] Skal få folk til å slutte og si det jeg, hvis du holder kjeft om alt detta kaloripreiket ditt. (La meg bli feit hvis jeg vil da) Alt du sier er heller ikke så fryktelig interessant skjønner du. Ikke at jeg sier noe bedre, men jeg er da ikke opphengt i en ting Lenke til kommentar
Seether Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Men serioest, det er faa pene jenter her, eller saa gjemmer de seg veldig godt! 6000491[/snapback] Du er litt skummel da Andreas. Det må du huske på 6000528[/snapback] Det er mange som er skumlere enn meg her i byen, det skal jeg love deg. *vinke til* 6000542[/snapback] hmm..er det egentlig det Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Skal få folk til å slutte og si det jeg, hvis du holder kjeft om alt detta kaloripreiket ditt. (La meg bli feit hvis jeg vil da) Alt du sier er heller ikke så fryktelig interessant skjønner du.Ikke at jeg sier noe bedre, men jeg er da ikke opphengt i en ting 6000565[/snapback] Hans poster har i hvert fall litt innhold, noe "oi, så stor tråd"-postene ikke har. Endret 27. april 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Går det noe morsomt på tv i kveld tru. Vil ikke på skolen i morgen :\ Var så deilig med fri i dag. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Går det noe morsomt på tv i kveld tru. Vil ikke på skolen i morgen :\ Var så deilig med fri i dag. 6000590[/snapback] Du skal da ikke klage du som hadde fri i dag. Jeg har teoriprøve i gym i morgen. Noen som vil undervise meg? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Fy faen at det går an å bli så irritert! Her ligger jeg å prøver å sove for så å bli oppringt 10 ganger av forskjellige folk som maser på alt fra fiksing av pcer til Henrik som vil jeg skal bli med å spise mat! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Visste du at...tåa jeg forstuet på mandag er i ferd med å bli bra? Visste du at... det er sol ute i dag, og jeg skal hjem og ta på meg shorts? Visste du at... det i morgen er siste dag før helgen? Visste du at... jeg gleder meg til helga? Visste du at... jeg skal på koselig bursdag med masse halvfulle jenter på søndag? Visste du at... jeg gleder meg til helga? Visste du at... Ingen bryr seg? Jeg bryr meg Og godeste Dahl - kalori var det jeg sa det var? Du må lære deg å bruke joule og kilojoule. Nei, B|Real! Orange trekant, ikke gul pil! Word.Spiller det virkelig noen rolle? SO5 altsaa. Dette var rart.Hva skjedde, siden SO4 ble historie? Ble den for stor? 5998743[/snapback] Les første post @Dahle: Videoen du linka til i morges var morsom, lo høyt mer enn en gang. Lenke til kommentar
reds Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) Fy faen at det går an å bli så irritert!Her ligger jeg å prøver å sove for så å bli oppringt 10 ganger av forskjellige folk som maser på alt fra fiksing av pcer til Henrik som vil jeg skal bli med å spise mat! 6000607[/snapback] Hammer + sovepiller = Søvn. Pillene til deg, hammern til telefonen. Endret 27. april 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Skal få folk til å slutte og si det jeg, hvis du holder kjeft om alt detta kaloripreiket ditt. (La meg bli feit hvis jeg vil da) Alt du sier er heller ikke så fryktelig interessant skjønner du.Ikke at jeg sier noe bedre, men jeg er da ikke opphengt i en ting 6000565[/snapback] Hans poster har i hvert fall litt innhold, noe "oi, så stor tråd"-postene ikke har. 6000582[/snapback] Prøver bare å hjelpe han da, karen er høyrere enn meg og burde ikke veie 30 kg mindre Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Øver til prøve om lys og farger, så jeg sitter og filosoferer litt nå. Hvordan hadde hvitt sett ut fra "ingens" øyne? Siden fargen hvit er en blanding av farger, må jo det se anderledes ut enn øyet vårt oppfatter? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Fy faen at det går an å bli så irritert!Her ligger jeg å prøver å sove for så å bli oppringt 10 ganger av forskjellige folk som maser på alt fra fiksing av pcer til Henrik som vil jeg skal bli med å spise mat! 6000607[/snapback] Hammer + sovepiller = Søvn. Pillene til deg, hammern til telefonen. 6000614[/snapback] Nå ble dagen selvsagt mye bedre når jeg oppdaget at jeg ikke hadde med formelsamlingen min hjem i dag når jeg skal ha mattetentamen i morgen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Øver til prøve om lys og farger, så jeg sitter og filosoferer litt nå.Hvordan hadde hvitt sett ut fra "ingens" øyne? Siden fargen hvit er en blanding av farger, må jo det se anderledes ut enn øyet vårt oppfatter? 6000637[/snapback] Naturfaglærere liker ikke slik filosofering, de vil ha håndfaste svar. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 ...og hvem gidder å tenke mer enn det trengs? En lat elev er en smart elev Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Øver til prøve om lys og farger, så jeg sitter og filosoferer litt nå.Hvordan hadde hvitt sett ut fra "ingens" øyne? Siden fargen hvit er en blanding av farger, må jo det se anderledes ut enn øyet vårt oppfatter? 6000637[/snapback] Naturfaglærere liker ikke slik filosofering, de vil ha håndfaste svar. 6000651[/snapback] Jeg har ikke planlagt å svare slik på prøven, da. Ville bare se hva dere trodde. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Tråden blei laga i går kveld, alt nå 69 sider.. 6000446[/snapback] Hvor mange ganger må folk kommentere det? Det er uinterresant. 6000466[/snapback] Skal få folk til å slutte og si det jeg, hvis du holder kjeft om alt detta kaloripreiket ditt. (La meg bli feit hvis jeg vil da) Alt du sier er heller ikke så fryktelig interessant skjønner du. Ikke at jeg sier noe bedre, men jeg er da ikke opphengt i en ting 6000565[/snapback] Jeg tror nok ikke jeg heeeelt slutter å kommentere kalorier, men jeg skal nå la deg bli tykk og fet jeg... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg har ikke planlagt å svare slik på prøven, da. Ville bare se hva dere trodde. 6000661[/snapback] Tja, fargen på objekter er jo bare lysrefleksjoner, som hvem vet hvordan de virkelig ser ut? Personlig tror jeg at jeg egentlig er rosa. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Såg ei gammel dame med metertykke briller og bart på bussen. Stakkars gamle folk, jeg vil ikke bli gammel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Se det, ny SO. Jeg er nettopp ferdig med 4 timers mattekurs etter 8 timers tjeneste. Da er det deilig å sette seg ned med HW.no. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg tror nok ikke jeg heeeelt slutter å kommentere kalorier, men jeg skal nå la deg bli tykk og fet jeg... 6000685[/snapback] Klarer å holde vekta jeg dessverre. Men jeg spiser 3 biter mat om dagen da Også burger på lørdager får da har jeg vært så flink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg