Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:love:

 

Gleder meg fortsatt over at United snudde kampen mot Sheff. Nå ligger jeg egentlig bare i senga å daffer, for har ikke noe bedre å gjøre.

 

Hva driver du med for tida?

7311166[/snapback]

:love:

 

Så du er fan av Man Utd?

Jupp, ligger også i sengen å daffer med laptopen. For tiden gjør jeg ikke så mye ant enn å gå på skole, være med venner, søke på jobb. Skal nå på mandag starte med traffikalt grunnkurs sånn at det er gjort. Har så lyst å kjøre :)

 

Men av en eller annen grunn så er humøret på bånn, kan være pga at jeg savner kjæresten min :cry:

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
:love:

 

Så du er fan av Man Utd?

Jupp, ligger også i sengen å daffer med laptopen. For tiden gjør jeg ikke så mye ant enn å gå på skole, være med venner, søke på jobb. Skal nå på mandag starte med traffikalt grunnkurs sånn at det er gjort. Har så lyst å kjøre :)

 

Men av en eller annen grunn så er humøret på bånn, kan være pga at jeg savner kjæresten min  :cry:

7311185[/snapback]

Såklart er jeg fan av United.

 

Hvor har du gjort av dama di? :ohmy:

Lenke til kommentar
Åj da. Lenge har dere vært sammen da?

7311318[/snapback]

Bare litt over 1 måned, men vi har holdt på i ca 8 måneder :)

 

Først for 1 måned siden at vi bestemte oss for å prøve å være i et avstandsforhold

 

Hvordan går det med kjærligheta hos deg da?

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Hehe, jeg har bare sett 1 sesong jeg, men det er veldig god serie, hva er du ser på da b-real? :)

7310838[/snapback]

Jeg ser på så mangt.

Lost, PB, Heroes, Entuorage...er så meget..

Smallville er greit det. Blir litt lei det derre lana/kent kjærlighets drittet men ellers grei underholdning. biril er bare teit.  :tease:

7310889[/snapback]

Pass deg du :p
Lenke til kommentar
Bare litt over 1 måned, men vi har holdt på i ca 8 måneder :)

 

Først for 1 måned siden at vi bestemte oss for å prøve å være i et avstandsforhold

 

Hvordan går det med kjærligheta hos deg da?

7311328[/snapback]

Skjønner. Har ikke vært med på det selv, men kan innbille meg at det er litt stress med slike avstandsforhold.

 

Nei, ang. min kjærlighet så kunne det nok gått mye bedre. Har egentlig ikke veldig lyst på dame, men blir litt trist osv pga mørketida, så jeg må innrømme at pr. dags dato savner jeg noen å holde i hånda. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...