Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Herregud, i dag må jeg ha fått folk folk til å kaste verdier for 10000+ som ikke passerer med de nye sikkerhetsreglene for å fly. Ti tusen, rett i søpla.

7309946[/snapback]

Skjønner ikke hva som er problemet med de nye reglene. Forstår meg på mødre som må ta med barnemat, melk og andre ting - men oss andre? Hvem tar med seg tannpasta på et fly f.eks.? Slikt får man jo ombord..

7310077[/snapback]

Får du tannpasta på fly?

 

Tingen er at noen reiser med bare håndbaggasje, og det er ikke alle som bor på hotell. Da er det litt kjipt.

 

Smilefjes: Verdier for 10'000? Flytende væske for 10000? Hvordan i pokker er det mulig? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hva som er problemet med de nye reglene. Forstår meg på mødre som må ta med barnemat, melk og andre ting - men oss andre? Hvem tar med seg tannpasta på et fly f.eks.? Slikt får man jo ombord..

7310077[/snapback]

Ja, mange som fortsatt går på noen saftige smeller. Var bl.a en mann som hadde handlet til hele familien sin på tax-free'en. Han hadde klart å bryte forseglingen, miste kvitteringen og var så sent ute at innsjekkingen hans hadde stengt.

 

Herr Brun: Parfymer, dyre kremer og lotioner, ulovlige tax-free-varer o.l.

Endret av smilefjes
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva som er problemet med de nye reglene. Forstår meg på mødre som må ta med barnemat, melk og andre ting - men oss andre? Hvem tar med seg tannpasta på et fly f.eks.? Slikt får man jo ombord..

7310077[/snapback]

Ja, mange som fortsatt går på noen saftige smeller. Var bl.a en mann som hadde handlet til hele familien sin på tax-free'en. Han hadde klart å bryte forseglingen, miste kvitteringen og var så sent ute at innsjekkingen hans hadde stengt.

7310193[/snapback]

Da fortjener man det. Det går ikke an å ha gått glipp av de nye reglene. :)

Lenke til kommentar
En post slettes. I htt. til retningslinjene for denne tråden som står i førstepost, er det ikke tillatt med support i SO5. Alle forsøk på spørsmål og svar rundt support vil kunne bli slettet ut forvarsel.

7310268[/snapback]

Oi, når ble du oppgradert? Må innrømme at jeg ikke hadde sett dette for meg. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...