Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og da er jeg endelig hjemme igjen.

 

Stakk til Trondhjem 15:25, kom hjem nå :p

 

Gnagsår og greier :p

Samt et par DVD'er, ei bok, en dongerivest, et slips, et par raffe sko og noen erfaringer rikere.

Var fine x antall timer der da.

Dro med danielzu, dro på Brando og friska opp biljard-kunnskapene, stakk på kino for å møte ei venninne av Daniel, ble tvunget til å se den bedritne filmen The Grudge 2, jeg lo to ganger, skvatt null, og gjespet en god del.

Deretter var det en tur innom Burger King så Daniel fikk spise, en tur på Storås Utested, og jeg må si jeg fikk et godt førsteinntrykk, selv om jeg aldri fant sjakkbrettet eller badestampen.

Så stakk vi tilbake til Brando og så på folk spille biljard, før vi kom oss til busstoppen hvor vi møtte 3 av våre gamle lærere fra ungdomsskolen, samt noen av naboene mine.

Kraftig berusa :p

 

Jeg fikk flere tilbud om å gi de blowjobs og ta bilder av kjønnsorganene deres.

Jeg takket pent nei.

Ikke full nok til det...

 

Nattbuss hjem gikk da greit.

Veldig mye skitpreik, og så fikk jeg gratis taxi hjem, sammen med naboene, som snakka om pappa og fester og at jeg måtte invitere de på fest snart osv :p

 

Kort sagt, en interessant og til dels trivelig aften :)

Lenke til kommentar

Kveldsmat bestående av åtte rosinboller og en liter juice funker egentlig ganske bra.

Tror jeg skal finne køya selv.

4 timer søvn (fra 8 om morgenen til 12) er aldri bra :p

Og gnagsårene er vonde og rommet er kaldt og lufta er frisk osv.

Selv om Princess Mononoke og My Neighbour Totoro frister meget :p

 

Det er visst en dag i morgen også.

 

*sette på en lite utvalg av Led Zeppelin og legge seg*

 

 

Natta SO5 :D

Lenke til kommentar
10hii, nå er jeg hjemme fra ute :p Men jeg tror jeg skal legge meg snart må være klar til havl 11 i morra tiiiliiiii, russegreier...Huff og huff..

 

Btw, hva skjer med at jeg KUN klarer og legge ann på damer som allerede har type? :S

7308207[/snapback]

 

jdg har dasamme problem!

7308216[/snapback]

 

Det er kjipt..Jeg får alltid så god kjemi med jenter som har typer... :( Og de som jeg liker, og prøver meg på får jeg alltid samme svar av.. :S

Ja, men de som har type, og jeg får god kjemi med, de har type...Og hvis jeg ikke veit det, og roter med de..Så får jeg JAGGU høre det etterpå! :S

 

Edit: Huff, jeg lever ett mislykka liv!

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...