Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bytta avatar. Den har vært bytta en stund.. og ingen har reagert.

Da regner jeg med at jeg får lov til å beholde den, i motsettning til forrige gang jeg bytta avatar :p ?

7307103[/snapback]

Haha, den var morsom! :D En avatar som overlater mye til fantasien, knall! Det første jeg tenkte var "morsom strekmann alene i mørket". :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da regner jeg med at jeg får lov til å beholde den, i motsettning til forrige gang jeg bytta avatar :p ?

7307103[/snapback]

Den var litt mørk... :hmm:

Men ellers grei. Finn deg en avatar og behold den, du, blir så forvirrende når folk bytter hele tiden. :p

Lenke til kommentar

7307103[/snapback]

Den var litt mørk... :hmm:

Men ellers grei. Finn deg en avatar og behold den, du, blir så forvirrende når folk bytter hele tiden. :p

7307118[/snapback]

Enig.

Lenke til kommentar
Jeg bryr meg ikke egentlig, når ueland bytter, da bytter jeg også, orker ikke å bytte manuelt :p

7307140[/snapback]

Skulle fiksa sånn at hver gang man trykker oppdater velges det en random avatar fra alle brukerene på forumet for deg. :wee:

Lenke til kommentar
Jeg bryr meg ikke egentlig, når ueland bytter, da bytter jeg også, orker ikke å bytte manuelt :p

7307140[/snapback]

Skulle fiksa sånn at hver gang man trykker oppdater velges det en random avatar fra alle brukerene på forumet for deg. :wee:

7307146[/snapback]

Jeg får be Ueland lage en funksjon slik at jeg kan stjele avatarene deres ^^

Lenke til kommentar

7307140[/snapback]

7307146[/snapback]

Burde ikke være værre en å lage et skript som bytter ut et bilde gjevnlig det.. :p

Lenke til kommentar
Burde ikke være værre en å lage et skript som bytter ut et bilde gjevnlig det.. :p

7307160[/snapback]

Nettopp. Er en bruker her som har fiksa fire ulike url-er avataren hans veksler mellom. Og Aalton har vel tilgang til alle avatar-url-ene? :p

Lenke til kommentar

7307160[/snapback]

Nettopp. Er en bruker her som har fiksa fire ulike url-er avataren hans veksler mellom. Og Aalton har vel tilgang til alle avatar-url-ene? :p

7307170[/snapback]

Avatar-url-ene kan jo alle få tak i :)

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg har noen liste på dette, tror det kun er er Ueland som kan få tak i de, i databasen på en måte :)

7307203[/snapback]

Og som du sa, skulle jo Uealand lage det skriptet. :wee:

Lenke til kommentar

Ole: Tor! Lag et skript til meg som gjør at avatar-url-en min hentes fra en tilfeldig valgt bruker hver gang jeg trykker refresh!

Tor-Henning: Eg kan fiksa det i måren..

Må kanskje friske opp rogalendingen min...

Lenke til kommentar
Ole: Tor! Lag et skript til meg som gjør at avatar-url-en min hentes fra en tilfeldig valgt bruker hver gang jeg trykker refresh!

Tor-Henning: Eg kan fiksa det i måren..

Må kanskje friske opp rogalendingen min...

7307240[/snapback]

Jeg kan heller tenke meg å prioritere fiksing på dagens forumsøkemotor :)

Lenke til kommentar

7307160[/snapback]

7307170[/snapback]

Alle har vel det, ved å trykke på bildet og velge "vis url"?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...