Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du fikk den fortsatt ikke av meg, jeg har ikke noe behov for å overprøve en såpass åpenbar advarsel, jeg skal ikke vise folket hva det var, men du ser selv at det er litt vel mye sms-språk i det innlegget du fikk warn for, hadde det vært meg hadde jeg dog kun slettet innlegget og gitt blaffen, men gjort er gjort, forsvinner om maks 6mnd ;):)

Lenke til kommentar
Du fikk den fortsatt ikke av meg, jeg har ikke noe behov for å overprøve en såpass åpenbar advarsel, jeg skal ikke vise folket hva det var, men du ser selv at det er litt vel mye sms-språk i det innlegget du fikk warn for, hadde det vært meg hadde jeg dog kun slettet innlegget og gitt blaffen, men gjort er gjort, forsvinner om maks 6mnd ;):)

7305657[/snapback]

Forskjellsbehandling.

Lenke til kommentar

7305657[/snapback]

Forskjellsbehandling.

7305661[/snapback]

Ja, spør du meg burde bege hatt advarsel. ;)

Slik var det i "gamledager" her...

Men er dere ikke enige at det er noen som har et såpass stort behov for å spamme med helt unødvendige innlegg veldig ofte hver dag her inne? Det er noen få brukere som er ekstreme. :ermm:

Lenke til kommentar
De er kjærester.

7305608[/snapback]

Jeg og du?

7305678[/snapback]

Som du vil.

Hva hadde verdenen vår vært i dag om man ikke hadde denne flotte tingen kalt forskjellbehandling?

7305674[/snapback]

Jeg har lyst til å sende en mail. Men, det er vel ikke noen vits, ettersom du er admin...?

Lenke til kommentar
Hva hadde verdenen vår vært i dag om man ikke hadde denne flotte tingen kalt forskjellbehandling?

7305674[/snapback]

Jeg har lyst til å sende en mail. Men, det er vel ikke noen vits, ettersom du er admin...?

7305690[/snapback]

Send en mail, det er utrolig hva man kan få til ved å sende en klage som er offesiell ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...