Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, hadde jeg skrevet det samme til mine redaktører i nettverket, så hadde jeg fått et svar på enda mer gebbrokken norsk :) Det er vanlig for skrbenter å lære seg bruken av synonymer og gammel norsk for å "krydre" artiklene sine :)

7305273[/snapback]

Ja, jeg skjønner det hvis du skriver gammelt norsk. Men ikke hvis du blander det. Ordene har jo andre meninger nå.

Lenke til kommentar
Hehe, hadde jeg skrevet det samme til mine redaktører i nettverket, så hadde jeg fått et svar på enda mer gebbrokken norsk :) Det er vanlig for skrbenter å lære seg bruken av synonymer og gammel norsk for å "krydre" artiklene sine :)

7305273[/snapback]

Ja, jeg skjønner det hvis du skriver gammelt norsk. Men ikke hvis du blander det. Ordene har jo andre meninger nå.

7305286[/snapback]

Nja, ikke nødvendigvis, ordene har ikke andre meninger selv om man bytter ut noen ord her og der, men jeg er enig i at jeg ikke var så bevvist på mine valg av der :)

Lenke til kommentar
Ok. Så da er du liksom en blanding av smart, geni og guru du da? Siden du har så høy rang. :)

EDIT:

ÅÅH! Hvorfor skal Leif alltid snike seg inn?! Kan ikke noen drepe han, en gang for alle?! :thumbdown:

7305291[/snapback]

Nja, ikke nødvendigvis, jeg har fått hørt det meste på PM, så jeg vet ikke om jeg er så smart, jeg bare en maktsyk jævel som liker å gjøre livet surt for andre :p

Lenke til kommentar

Så på "Fredag" at en eller anna stripper mente at stripping på strippeklubb var kunst (for å slippe moms). Ho hadde fått medhold i Lagmanssretten. Lurer veldig på hva hun gjorde i Lagmannsretten for å få medhold........ :whistle: ...........

Endret av Knut_
Lenke til kommentar
Og så leser vi QUOTE-reglene i denne threaden og følger de... :mad:

7305318[/snapback]

Den var da ikke så ille? Var da bare to...? :dontgetit:

Ja!

Jeg har blokkert den fæle wink.gif-blunkesmileyen. Aldri mer! :D

7305319[/snapback]

Liker du den ikke? Jeg synes den er fin, jeg.

I moderate mengder, selvfølgelig. ;)

Lenke til kommentar
Så på "Fredag" at en eller anna stripper mente at stripping på strippeklubb var kunst (for å slippe moms). Ho hadde fått medhold i Lagmanssretten. Lurer veldig på hva hun gjorde i Lagmannsretten for å få medhold........ :whistle: ...........

7305332[/snapback]

Ja, lurer på det... :roll:

I alle fall ikke så vanskelig å gjette kjønnet på dommeren.

Nei, gud bedre. Den er stygg.

Den på msn også.

7305361[/snapback]

Den på msn er mye værre, ja.

Men ingen av dem er yndlings-smilieyen min, nei... Liker bedre denne. :p

ÅÅÅÅH!

Internett SUGER! :mad:

7305372[/snapback]

Ja, få det vekk! :nei:

:p

EDIT: Regner det går bra med tre quotes så lenge de ikke er inni hverandre?

EDIT 2: Fjernet leif. Likte han ikke... :hrm:

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...