Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Chickfight! Woohoo!  :dribble:

6136805[/snapback]

Chickfight mellom to gutter? :hmm:

6136812[/snapback]

Når man ser Carson Kressley, da er det lett å mistolke og tro at vi to er homse. To homse som leker jenter :w00t: ja chickenfight!!

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Da køyer jeg folkens. Må opp klokken 8 i morgen. Artig med vaskejobb jah..bleh

6136852[/snapback]

Natta!

Da hopper Veronica i loppekassa. Starter på jobb kl. 12 i morgen.

God natt alle sammen :)

6136876[/snapback]

Natta!

Jaaa! Jeg skal på jobb kl 9 i natt :D  :hmm:  :cry:

6136938[/snapback]

Natta!

*nattaklem til alle*

Lenke til kommentar
Er det noen her som har gått på eller går på Oslo Handelsgymnasium? Vurdere kanskje å melde flytting til Oslo å gå der til neste år. Har sett på fagtilbudet deres og de har veldig mye av det jeg har lyst på.

6136965[/snapback]

Kjenner litt til det. AnAnAs går forøvrig der, såvidt jeg husker?

Har ikke gått der/går ikke der selv, men ville nok gått der om jeg skulle gått offentlig skole(nå tror jeg antagelig jeg burde ha tatt hele dritten som privatist, men det er en annen sak).

Tror det er bra miljø liksom, men det er jo veldig stort og mange klasser. Faglig sett er det vel bra, selvom OHG hadde de største sprikene etter de ufrie skolevalget i fjor. "I sonen" kom inn på nedimot 3,5, utenfor sonen, altså Oslo Vest, Øst og Nord? trengte ca 5,2. Urettferdig.

Lenke til kommentar
Kjenner litt til det. AnAnAs går forøvrig der, såvidt jeg husker?

Har ikke gått der/går ikke der selv, men ville nok gått der om jeg skulle gått offentlig skole(nå tror jeg antagelig jeg burde ha tatt hele dritten som privatist, men det er en annen sak).

Tror det er bra miljø liksom, men det er jo veldig stort og mange klasser. Faglig sett er det vel bra, selvom OHG hadde de største sprikene etter de ufrie skolevalget i fjor. "I sonen" kom inn på nedimot 3,5, utenfor sonen, altså Oslo Vest, Øst og Nord? trengte ca 5,2. Urettferdig.

6137006[/snapback]

Skjønte ikke helt det siste der, så om du kunne skrevet det om ogjen hadde det vært fint.

Har tenkt privat også, men har hørt mye rart om de private skolene som Treider osv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...