Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NB! Sterkt språk, aldersgrense 15 år for å se skjult tekst

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
HELVETE SATAN

 

Netcom har avluttet abonemanget mitt.

Telenor har tatt over.

Telenor har sendt SIM-kortet i posten.

Jeg har ikke mottatt det enda.

Jeg får ikke kjøpt noe drikke før romkameraten er kommet hjem.

 

Trur ikke jeg gidder å dra på festen allikevel. :hrm:

Lenke til kommentar
Men å gjøre noe galt kan være så mangt, du kan ikke kalle deg uskyldig selv om rullebladet ditt er plettfritt her inne ;)

7304135[/snapback]

Det eneste er vel at lars bruker kontoen min når han er her for å si "BÆRSJ" og jeg banner endel. :hmm:

 

Skrollan: Jeg er ikke en i mengden. Jeg skiller meg ut fordi jeg er tøff.

Lenke til kommentar
Æsj og helvete... Mamma skal dra meg med på en kjip danskebåt-tur, men jeg har nettopp fått regulering og er på overdose av smertestillende.

 

Dritgøy å være alene på danskebåten i en alder av 15 år, med smerter i kjeften og ingenting å gjøre, blah, har lyst til å bli hjemme...

7304247[/snapback]

Men detta er jo en finfin sjangse til å hilse på diverse typer alkohol (: Mye mulig du finner andre på din alder på båten som er i samme situasjon.

 

Men om du har mulighet til å være hjemme alene så skjønner jeg jo at du ikke vil dra :p

Lenke til kommentar
Men detta er jo en finfin sjangse til å hilse på diverse typer alkohol (: Mye mulig du finner andre på din alder på båten som er i samme situasjon.

 

Men om du har mulighet til å være hjemme alene så skjønner jeg jo at du ikke vil dra :p

7304262[/snapback]

 

Mamma sier at hun ikke har lyst til å la meg være hjemme, og jeg tar avstand fra alkohol. Eneste plusspoeng hadde vært at man kan kjøpe billig godteri, men så kan man ikke spise det, og da er det hele jævlig håpløst.

 

Hva faen kan jeg finne på, annet enn at post-counten min antakeligvis vil gå betraktelig opp? Hjemme-alene-fest er jeg ikke i humør eller i stand til og få til, så et døgningsforsøk blir nok det verste. Tror jeg kan få tak i Saints Row idag også, så det hjelper ikke det faktum at jeg skal bort.

 

Alt går imot den dritturen.

Lenke til kommentar

 

 

Men detta er jo en finfin sjangse til å hilse på diverse typer alkohol (: Mye mulig du finner andre på din alder på båten som er i samme situasjon.

 

Men om du har mulighet til å være hjemme alene så skjønner jeg jo at du ikke vil dra :p

7304262[/snapback]

 

Mamma sier at hun ikke har lyst til å la meg være hjemme, og jeg tar avstand fra alkohol. Eneste plusspoeng hadde vært at man kan kjøpe billig godteri, men så kan man ikke spise det, og da er det hele jævlig håpløst.

 

Hva faen kan jeg finne på, annet enn at post-counten min antakeligvis vil gå betraktelig opp? Hjemme-alene-fest er jeg ikke i humør eller i stand til og få til, så et døgningsforsøk blir nok det verste. Tror jeg kan få tak i Saints Row idag også, så det hjelper ikke det faktum at jeg skal bort.

 

Alt går imot den dritturen.

7304294[/snapback]

 

 

 

Si til mora di at du ikke vil, og at du ikke skal ha noen fest eller lignende hjemme?

Er en mulighet for at du for lov ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...