mushi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 elsker å overse deg? ja... mener å huske at det ikke var så vannskelig heller 7304128[/snapback] Er jeg så lett å overse? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 elsker å overse deg? ja... mener å huske at det ikke var så vannskelig heller 7304128[/snapback] Er jeg så lett å overse? 7304136[/snapback] nei da... ... bare litt vannskelig å få øye på i mengden Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 NB! Sterkt språk, aldersgrense 15 år for å se skjult tekst Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HELVETE SATAN Netcom har avluttet abonemanget mitt. Telenor har tatt over. Telenor har sendt SIM-kortet i posten. Jeg har ikke mottatt det enda. Jeg får ikke kjøpt noe drikke før romkameraten er kommet hjem. Trur ikke jeg gidder å dra på festen allikevel. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Men å gjøre noe galt kan være så mangt, du kan ikke kalle deg uskyldig selv om rullebladet ditt er plettfritt her inne 7304135[/snapback] Det eneste er vel at lars bruker kontoen min når han er her for å si "BÆRSJ" og jeg banner endel. Skrollan: Jeg er ikke en i mengden. Jeg skiller meg ut fordi jeg er tøff. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Skrollan: Jeg er ikke en i mengden. Jeg skiller meg ut fordi jeg er tøff. 7304158[/snapback] *se opp til tøffe mushi* som tør å si hva hun mener ... hehe... Endret 17. november 2006 av Skrollan Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg tror jeg har funnet noe av det hittil morsomste i verden. Å feilsøke en harddisk.. Har stått på siden i går ettermiddag, og det blir jo aldri ferdig.. :/ Men! Hva skjer? Noen planer for kvelden? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg tror jeg har funnet noe av det hittil morsomste i verden. Å feilsøke en harddisk.. Har stått på siden i går ettermiddag, og det blir jo aldri ferdig.. :/ Men! Hva skjer? Noen planer for kvelden? 7304203[/snapback] jeg skal til trysil å stå på ski Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg skal lage spagetti Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg tror jeg har funnet noe av det hittil morsomste i verden. Å feilsøke en harddisk.. Har stått på siden i går ettermiddag, og det blir jo aldri ferdig.. :/ Men! Hva skjer? Noen planer for kvelden? 7304203[/snapback] Være forbannet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 skrollan: Tøft! Hørtes kos ut! mushi: weee^^ btw, hørt noe på Enslavement of Beauty? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Æsj og helvete... Mamma skal dra meg med på en kjip danskebåt-tur, men jeg har nettopp fått regulering og er på overdose av smertestillende. Dritgøy å være alene på danskebåten i en alder av 15 år, med smerter i kjeften og ingenting å gjøre, blah, har lyst til å bli hjemme... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Æsj og helvete... Mamma skal dra meg med på en kjip danskebåt-tur, men jeg har nettopp fått regulering og er på overdose av smertestillende. Dritgøy å være alene på danskebåten i en alder av 15 år, med smerter i kjeften og ingenting å gjøre, blah, har lyst til å bli hjemme... 7304247[/snapback] Men detta er jo en finfin sjangse til å hilse på diverse typer alkohol (: Mye mulig du finner andre på din alder på båten som er i samme situasjon. Men om du har mulighet til å være hjemme alene så skjønner jeg jo at du ikke vil dra Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 mushi: weee^^ btw, hørt noe på Enslavement of Beauty? 7304240[/snapback] Aldri hørt om. Dette må sjekkes ut. Driver å leser det her. Hvorfor lanserte de så jævla få PS3 maskiner? De lanserte 200.000 i usa og 400 stk (!) i Hong Kong. Det er jo ingenting. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg var på båten når jeg var 15. Jeg fant noen som var over 20 og satt å rommet dems å røyka og drakk. Kanskje ikke det smarteste når jeg tenker på det i etterkant Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Men detta er jo en finfin sjangse til å hilse på diverse typer alkohol (: Mye mulig du finner andre på din alder på båten som er i samme situasjon. Men om du har mulighet til å være hjemme alene så skjønner jeg jo at du ikke vil dra 7304262[/snapback] Mamma sier at hun ikke har lyst til å la meg være hjemme, og jeg tar avstand fra alkohol. Eneste plusspoeng hadde vært at man kan kjøpe billig godteri, men så kan man ikke spise det, og da er det hele jævlig håpløst. Hva faen kan jeg finne på, annet enn at post-counten min antakeligvis vil gå betraktelig opp? Hjemme-alene-fest er jeg ikke i humør eller i stand til og få til, så et døgningsforsøk blir nok det verste. Tror jeg kan få tak i Saints Row idag også, så det hjelper ikke det faktum at jeg skal bort. Alt går imot den dritturen. Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Aalton: det beste med meg er at jeg aldri gjør noe galt 7304093[/snapback] Det var det du trodde selv det Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Men detta er jo en finfin sjangse til å hilse på diverse typer alkohol (: Mye mulig du finner andre på din alder på båten som er i samme situasjon. Men om du har mulighet til å være hjemme alene så skjønner jeg jo at du ikke vil dra 7304262[/snapback] Mamma sier at hun ikke har lyst til å la meg være hjemme, og jeg tar avstand fra alkohol. Eneste plusspoeng hadde vært at man kan kjøpe billig godteri, men så kan man ikke spise det, og da er det hele jævlig håpløst. Hva faen kan jeg finne på, annet enn at post-counten min antakeligvis vil gå betraktelig opp? Hjemme-alene-fest er jeg ikke i humør eller i stand til og få til, så et døgningsforsøk blir nok det verste. Tror jeg kan få tak i Saints Row idag også, så det hjelper ikke det faktum at jeg skal bort. Alt går imot den dritturen. 7304294[/snapback] Si til mora di at du ikke vil, og at du ikke skal ha noen fest eller lignende hjemme? Er en mulighet for at du for lov Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det var det du trodde selv det 7304357[/snapback] hæ? Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det var det du trodde selv det 7304357[/snapback] hæ? 7304365[/snapback] Når ble du en liten engel lissom?? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Når ble du en liten engel lissom?? 7304374[/snapback] Når ble jeg ikke det? Endret 17. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg