Skarstard Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Hmm, jeg får en merkelig prikking i munnen av å spise kiwi, og det blir litt verre for hver jeg spiser. Tror jammen jeg må pakke i meg hele pakken nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Skarstad, høres kjent ut. Jeg har det også sånn. Jeg er allergisk mot kiwi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Foresten, dere skal vel ikke drikke snart vel...? 7301265[/snapback] Jeg er tørst hver dag. Du har fortsatt en utestående invitasjon til fylla den 22. desember da Blir nok lite fyll før jul på meg, men etter nyttår kan vi drekka oss søplings. Har litt lyst på en tur med danskebåten. Har ikke tatt den siden jeg var 14, og jeg vil prøve å dra på fylla der og Smurf: Jeg er tøffere, jeg er allergisk mot all frukt! Endret 16. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Jeg er allergisk mot kiwi 7301278[/snapback] Jeg liker ikke allergikere. "Jeg må ha forlenget til på prøvene mine!" "Hvorfor det?" "Fordi jeg har pollenallergi." "Men det er jo vinter ..." "Jammen vi må jo ha trening i det!" Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) *dobbelpost* Endret 16. november 2006 av Skilpadde Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Vel, saken is this: Om jeg gjør det, kommer jeg meg ikke hjem før sent lillejulaften. Og det er litt sent. Så selv om jeg gjerne vil, så tror jeg ikke det går :/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Vi får se om jeg kan få igang noe tidligere Må forhøre meg med "gjengen" min Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Vi får se om jeg kan få igang noe tidligere Må forhøre meg med "gjengen" min 7301300[/snapback] ålreit, det høres bra ut Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Din IP-adresse er: ***.***.***.*** (*****.customer.lyse.net). Nedlastningshastigheten din er 13596 kbits/sekund*. YYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS! ENdefuckingli! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Grattis Nå er du nok stolt! Tannlege i mårra. Gruer meg til å få vite hvor mange hull jeg har fått. Har tatt null hensyn til kropp og helse det siste halvåret. EDIT: natta. Hånda mi faller av snart. Endret 17. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 sitter å øver til mediedesign prøve som jeg har om ca. 6-7 timer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Foresten, dere skal vel ikke drikke snart vel...? 7301265[/snapback] Smurf: Jeg er tøffere, jeg er allergisk mot all frukt! 7301279[/snapback] Det er jeg og. Samt alle grønsaker også *legge til pollen, fisk, melk og muligens egg på lista* samt husstøv og dyrepels (sannsynligvis) og div. annet kos Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har nynorsk tentamen i dag jeg. =/ Vi må skrive en skjønnlitterær tekst, jeg vet ikke hva jeg skal skrive. Kreativiteten min svikter vanligvis når jeg trenger den mest. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Det er så jævlig typisk. Har en viktig prøve i morra og får faen ikke sove Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Vet, slik er det alltid hos meg også. =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Bah. Skal jeg møte opp på skolen i morra da? Hadde opprinnelig planlagt å være kraftig fyllesjuk, men det ble det ikke noe av Og nå vil ikke PC'en min godta MP3spilleren heller. Bah Må vel restarte da Og så prøve å sove eller noe, siden jeg tydeligvis skal på skolen i morgen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Mp3'n min(eller strengt tatt søstern sin, min er ødelagt) er tom for strøm. Vi har ikke aaa-batterier i huset og jeg er ca blakk. Jeg har lyst til å bli hjemme i hælja, og spørre om noen vil besøke meg. Men jeg har lovt meg bort te pappa. Også folka hjemme fordi minstesøster ska spelle håndballkamp. Irriterende. Også har jeg lyst til å legge meg og sova te alt går over. Mm (: Jeg babler, og jeg liker det Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Og nok en gang finner jeg meg selv i en høyst bedugget tilstand på en torsdag kveld/fredag morgen... jeg må skjerpe meg *døgnemodus* *mekke meget sterk kaffe på min nyanskaffede trakter* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Ismannen, hvorfor skjerpe seg? Jeg er riktig nok ikke i høyst bedugget tilstand ennå, men Ingenting som å ta seg en Guinness eller fire, og følge opp med litt Jäger. Fungerer fint uansett ukedag Jeg vil sove..! Men ikke trett. Får vel finne frem kameraet og knipse bilder til RPP i stedet... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 17. november 2006 Rapporter Del Skrevet 17. november 2006 Vel... etter 9 av 4-6 planlagte halvlitere i kveld, og et par tyrkershots, må jeg si at jeg føler meg rimelig trøtt, men om jeg legger meg, kommer jeg bare til å forsove meg... Er vel bare å leve på snus og kruttsterk kaffe fram til bussen til skolen går i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg