Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

For å si det slik, jeg og mor betalte via netshop sine betalingssider alt gikk rett for seg, men så var det ett eller annet som feilet. Jeg kontaktet netshop som det sto jeg skulle og de mente det ikke skulle være trekt noe, det var det, deretter kontakter jeg netshop igjen og de sier vi enkelt kan stoppe reserveringen, min mor ringer banken, men banken ber oss henvende oss til nettbutikken.

 

Dette er ikke første gangen, når pengene skulle overføres fra min konto til mamma sitt mastercard gjorde mamma noe feil og da kom det skjema i posten vi måtte fylle ut. Selvfølgelig fikk jeg ikke vite at jeg kunne hentet hos netshop i sandefjord og betalt kontant der før alt dette styret. ARGH!

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har mastercard uten kreditt jeg. Slå den!

7296471[/snapback]

Et kredittkort uten kreditt? Hax.

 

Deilig, nå har jeg fri i hele fire dager, og hybelkameraten min har reist hjem. Det så utrolig godt med litt fullkommen tid for meg selv av og til.

7296492[/snapback]

Debetkort. Bankkort med mastercard som gjør at jeg kan handle på nettet, men ikke hvis det ikke er dekning for det på kontoen.

Lenke til kommentar
Jeg har mastercard uten kreditt jeg. Slå den!

7296471[/snapback]

Et kredittkort uten kreditt? Hax.

 

Deilig, nå har jeg fri i hele fire dager, og hybelkameraten min har reist hjem. Det så utrolig godt med litt fullkommen tid for meg selv av og til.

7296492[/snapback]

Dette leser jeg mellom linjene:

 

Deilig at hybelkameraten min er dratt hjem for helga, for nå kan jeg løpe naken rundt i leiligheten og klaske tissefanten i diverse gjenstander.

 

Bare jeg som leser dette?

 

----------

 

"The Popcorn Pussy" xD

Lenke til kommentar
Jeg har mastercard uten kreditt jeg. Slå den!

7296471[/snapback]

Jeg har hverken mastercard eller bankkort!

Slå den!!

 

 

..hvorfor? lurer du kanskje på, jo fordi jeg ikke har bruk for det.

7296496[/snapback]

Tøft. Jeg har bruk for det. Var alene uten familie osv. i ett helt år i utlandet. Hadde vært stress uten bankkort da, skal jeg si deg.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
get it?

7296538[/snapback]

Nei? Hva er det som er så stort med det? For alt du vet kan det hende at han var i Sverige (han var i froskeland, men det er ikke poenget). Vi lever i det landet i verden med høyest levestandard, hva er så fantastisk med å bo i et annet land?

7296547[/snapback]

Skryte til folk rundt om i verden av hvor flott ting er hjemme :green:

 

eventuelt få et nytt syn på ting, lære seg å verdsette det man har her hjemme, lære seg nytt språk, lære å bli mer selvstendig, få forståelse for andre kulturer og mye mer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...