Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Bruke MSN i jobbsammenheng". Hva vil det si? At du chatter med kollegene dine i timesvis om masse bullshit? Det gjorde vi på Telenor mobil nemlig.

Hadde selvsagt ikke et fnugg med jobben å gjøre, men alle var jo logga på internt så. Kunne ikke gå ut på internett med MSN, da.

7296212[/snapback]

Jeg prater med ulike moderatorer på msn når de trenger mine admin tilganger, jeg snakker med redaktørene jeg skriver for på msn når jeg skriver en test o.l :)

Lenke til kommentar
"Bruke MSN i jobbsammenheng". Hva vil det si? At du chatter med kollegene dine i timesvis om masse bullshit? Det gjorde vi på Telenor mobil nemlig.

Hadde selvsagt ikke et fnugg med jobben å gjøre, men alle var jo logga på internt så. Kunne ikke gå ut på internett med MSN, da.

7296212[/snapback]

 

Det tror jeg broren min gjør i Statoil. Han sitter på msn hele dagen når han er på jobb. :wee:

Lenke til kommentar
Nei, her er det en kjedelig testing som pågår, men jeg klarer det med tanke at jeg fikk jobben i dag :)

7295715[/snapback]

hvilken jobb?=)

7296276[/snapback]

Jeg var på jobbintervju i dag, på en plass som heter Hydro aluminums profiler, en bedrift som ligger i noe vi kaller "farikken" her på ruafogg, også fikk jeg jobben på dagen. Begynner for fult neste uke, også har jeg HMS opplæring i morgen :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...