Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På hotmailen min derimot får jeg kanskje 5 om dagen... Ikke så veldig mye det heller da ... Skjønner ikke hvordan dere greier det ...

7291371[/snapback]

Nei, ikke jeg heller. Jeg frykter at det bare vil komme meg og mer :/

 

Er msn f**k hos alle? Eller er det bare meg?

7291394[/snapback]

Hos de fleste, ja.

7291401[/snapback]

Mongomsn!

 

Er teit å bruke PMfunksjonen til å chatte med :/

Lenke til kommentar

Msn er fuck, men det er ikke verdens undergang :wee: Se det positive i det. Dere slipper å faktisk sitte på pc'n, dere kan gå vekk fra dataen med god samvittighet :p hehe..

 

Det som er kjipt med msn fuck er at den alltid fucker seg når man helst sku ha prata med noen :cry: *hate det* :ermm:

 

Ellers går alt fint ute i den vide verden? :wee:

Lenke til kommentar

Oisann.

 

Nå kom jeg til å tenke meg om.. er jo søren meg bare 2 uker til tentamen. Aww.. Jaja.

 

EDIT:

Men det burde jo gå bra.

Har fått igjen 3 matteprøver: 6, 6 og 6-

Fikk igjen norsk grammatikk igår: 5+

Har hatt 1 engelskprøve med karakter: 6- (+ et bittelite brev ingen visste vi kom til å få karakter på: 5+)

Har hatt 1 franskprøve: 6.

 

Tror nok tentamen skal gå bra :p

 

 

Skryter jeg litt vel mye nå kanskje? :whistle: Har hørt at det er lurt å skryte av seg i blanbt :yes:

 

Endret av Knut_
Lenke til kommentar
Dere slipper å faktisk sitte på pc'n, dere kan gå vekk fra dataen med god samvittighet :p hehe..

7291453[/snapback]

Vi slipper å sitte her enten msn fungerer eller ei, og man kan som regel gå fra pc-en med god samvittighet uansett, med mindre man holder på med lekser, innleveringer etc. Hvorfor skulle noen ville gå fra pc-en uansett?

Lenke til kommentar
Jeg er oppe i 2200 spammails per måned nå, og får gjenre 2 om dagen som blir feilsortert og havner inboxën min :/

7291360[/snapback]

 

Omtrent som hos meg, har du hatt mailen en stund? Føler at det blir mer jo lenger jeg har hatt mailen, pluss at noen blir feilsotert! Plagsomt!

7291448[/snapback]

Har faktisk hatt den i over 2 år nå :O

 

Kanskje jeg skulle begynne å bruke en mail på mitt eget domene istedenfor..

 

Eller mekke en ny gmailkonto og håpe på at @live.no får mulighet til å forwarde mail.. :) Fikk reservert en ganske fin emailadresse nå for et par dager siden! =D

Lenke til kommentar
Dere slipper å faktisk sitte på pc'n, dere kan gå vekk fra dataen med god samvittighet :p hehe..

7291453[/snapback]

Vi slipper å sitte her enten msn fungerer eller ei, og man kan som regel gå fra pc-en med god samvittighet uansett, med mindre man holder på med lekser, innleveringer etc. Hvorfor skulle noen ville gå fra pc-en uansett?

7291466[/snapback]

 

Fordi det må være utrolig kjedelig og unyttig å sitte på pc'n hele dagen uten å stikke nesa si ut døra :p Mange føler at dem må sitte på msn og prate med folk fordi dem liker dem eller er god venn med folka. men tenk om du bare kunne møtt de ute, vært sosiale isteden :wee:

 

Veit ikke hva jeg babler om akkurat nå men.. :p hehe..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...