Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KRL er helt greit..

Får lov til å ha med oss notatene på prøven. På prøvene i 7. klasse fikk jeg 100/100 på begge di to prøvene vi hadde.

 

Hvis man er flink til å ta notater får man det kjempegreit til på prøvene. Forresten er kapitlene "Filosofi - Mennesket - Hva er det?", "Bibelen - boka med de mange bøkene", "Jesus - hvem var han?" og "Jødedommen - skriftreligion med dype røtter" ... bare sånn hvis noen lurte.

 

Tror lærern liker meg - så da får jeg sikkert en god karakter uansett. :p Er digg at man kan ha med notater på prøven. :) Skrev 4 sider - kjedelig. Var derfor jeg egentlig var litt småsur istad.

Lenke til kommentar

Ugh må skrive en 500 ords stil om Maggie (en alakisk elefant i en dyrehage) i engelsk, men har bare skrevet 320 ord. Kommer ikke på noe mer å skrive :(

 

 

Gøy med lærere som liker deg, for enten så gir de deg gode karakterer uavhengig a kunnskap, elelrs så hjelper de deg ordentlig så de gir kunnskap :)

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Endelig ferdig med ordne på forumet, hva skjer her? :)

7291168[/snapback]

Tja, ikke kjempemye?

Tenker jeg setter på en film straks :wee:

Der?

7291228[/snapback]

Nja, jeg vet ikke helt, må på butikken og kjøpe mer rundstykker, det er jo så mye bedre enn vanloig brød :) Så blir det vel noe mer simpsons tenker jeg ^^

Lenke til kommentar

Dere som har gmail, hvor masse spam får dere i måneden? Er redd jeg får utrolig alt for mye...

 

Hvorfor er ikke spill det samme som før?.. Jeg kunne sitte i timesvis å spille spill, men nå er det sånn at jeg spiller i en halvtime, så er det kjedelig.. gah..

 

*surre med nettbank n shit*

Lenke til kommentar

Hva skjer egentlig med at folk er så negative stort sett? Kanskje bare jeg som er i det positive hjørnet, men.. Matte er mitt svakeste fag, nå skal jeg spise middag straks, og så regne matte i kanskje 2-2,5 timer. Men jeg gidder jo ikke sitte og surve over hvor grusomt det er (dette er ikke rettet mot noen spesiell)?

 

Gjennomgående tendens hos det norske folk.. vi vil heller sitte sammen og grine over hvor fælt vi har det enn å glede oss over ett eller annet :p

Lenke til kommentar
Dere som har gmail, hvor masse spam får dere i måneden? Er redd jeg får utrolig alt for mye...

 

7291275[/snapback]

 

 

Tilnermet ingen ting.

 

Eneste er svar på tråder hvor jeg har glemt å skru av abbonering, men hadde jeg ikke vært lat hadde det vært en smal sak å fikse det.

 

Hehe, glemte å svare :p

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...