Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uff.

Live-MSN har jeg bare dårlig erfaring med.

Takke meg til 6.5 (så lenge det fungerte) og 7.2.

Aldri problemer med :p

 

Klassisk musikk fungerer jævlig fint når man sitter og spiser kjeks med sitronfyll.

7290546[/snapback]

 

Hvor laster man ned msn 7.2? hm..

7290552[/snapback]

Man må ikke bruke msn messenger heller da, man kan laste ned gaim (som funker like bra) Man har ikke alle ekstrafunksjonene da, men det er dønn solid og kan koble seg til msn kontoer, yahoo, IRC og noen til. ;)

Lenke til kommentar
Redline: Krykker? Hva har skjedd? Jeg trodde du hadde meldeplikt om ting som skjer, jeg. :D

7290526[/snapback]

Jeg sa jo det i sted. Står to-tre-fire sider bakover i SO5.

Får heller ikke skrevet til deg på msn, så.

7290544[/snapback]

Åja, var det om deg? Jeg trodde du mente at det var en annen som skrev det i SO. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Er ikke rart det er kjedelig med den innstillingen :)

Ok, ikke at KRL i utgangspunktet er spennende og interessant for de fleste, men det blir ikke bedre av å tenke sånn.

Tenk heller at du er endelig ferdig, du har stått på og jobbet, nå er du ferdig OG har øvd til prøven (eller, skal øve på notatene kanskje?).

Bare for å være kjip og positiv :p

Lenke til kommentar
AAAARH!

 

Endelig ferdig med å skrivne de sugne notatene til den jævla KRL-prøven. Måtte skrive notater til 4 kapitler. Kjipt. Kjedelige temaer. Eller.. for å være ærlig er jo alle temaer i KRL kjipe. KRL SUGER! :mad:

7291159[/snapback]

 

 

Vi hadde en gang en lærer i krl som gav meg karaker "2" alle hatet han, og han sluttet som lærer. Han het Knut.

 

Men så fikk vi Johnny istedenfor, han gav meg 5/6 og alle digget han, og krl ble plutselig morsomt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...