Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

*snip*

*banne og gjemme nikotinene på visse steder mamma aldri vil finne den, men hvor den likevel er lett tilgjengelig* *snip*

7290166[/snapback]

Bare jeg som tenkte tanken "anus" med en gang? :innocent:

 

Men ihvertfall, om du ikke kommer noe serlig over ens med de så er vel det å flytte ut beste løsning.. Men husk, det er stress å bo alene også (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ha ha, clvn.

Ville få folk til å tenke det :p

Saken er at jeg har div. hemmelige steder hist og her på rommet :p

Og tomme pringlesbokser fungerer fortsatt fett til å gjemme en sylinder snus :p

 

 

For å flytte ut, må jeg ha penger.

Og det er noe jeg ikke kan si jeg har noe særlig av.

Penger får man fra jobb, men hvem vil ansette en 20åring som ikke takler å stå i ei kasse dagen lang, som har problemer med å smile til folk eller se de i øynene eller i det hele tatt snakke med kundene sine?

Samt som også har en kraftig tendens til å komme 5-15 minutter for sent HVER morgen, og som tar livet veldig med ro og ikke fokuserer så veldig mye på tidsfrister og er ganske sløv av seg.

Og som gjerne drikker når som helst, hvor som helst :p

 

Dette er det folk kaller problemer, som jeg ikke ser som problem (hvis du da ser bort fra jobb) og som jeg ikke klarer å fikse.

 

Ooh, og så har jeg telefonskrekk og sosial fobi :w00t:

Lenke til kommentar
Hmm, fikk et brev fra Nordea med pinkoden på bankkortet mitt. Men jeg har et gammelt bankkort det står maestro på, men på brevet sto det Visa Ungdom elns. Lurer på om jeg får nytt(Visa Electron) :wee:

7290329[/snapback]

Det er ikke tøft før det har tall på forsiden av kortet :D (Og det er vel ikke så tøft da heller, egentlig)

 

Ser ut som om det blir middag hos en kompiss i morra! Hare (: Burde jeg glede meg?

Lenke til kommentar
Det vet jeg, men er det bra for de som spiller det? Det er vel ikke som Pokémon, at de får opptil level 100? :cool:

7290347[/snapback]

maks 60 på wow. å det er ikke bra for de som spiller fordi det er et tegn på avhengighet :hrm:

7290354[/snapback]

nesjda.

 

bare casual gaming :p

 

Selv brukte jeg et halvt år til lvl 60, og snart har jeg brukt et år til på enda en lvl 60 :p

 

Jeg spiller noen timer i uka, når jeg ikke sover eller glaner film :p

Eller er ute og brenner bål i skogen ^^

 

 

ah...

flammer :love:

 

Mens kompisene mine som spiller, og som har spillt siden betaen, har 60er i flust og spiller timesvis hver dag.

Et par av dem slutta skolen for å spille tidligere her :p

 

Det er vel sannsynligvis avhengighet, men om man bare har en eller to lvl 60er etter at det kom i februar i fjor, tror jeg ikke man er så avhengig at det gjør noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...