Herr Brun Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Fransk er tøft Ferdig med muntligeksamen. Fikk ikke karakter, men regner med jeg får seks. Det var chill 7285019[/snapback] Lar de deg virkelig ha franskundervisning på lik linje med de andre elevene etter at du har bodd ett (?) år i froskeland? 7285629[/snapback] Har ikke undervisning, tar det som privatist. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Liek it's payday! Hvordan har folket det i dag? Jeg har det supert Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Jeg har tildels skoldede hender Og veldig vondt i nakken... Grunn: Hva gjør man ikke for penger? Vel, jeg vasker Først veggene i trappa, så gelendret. Når det var ferdig, vaska skapet og panelet over og nå... Taket. Yay. Ingenting som å stå med en mopp på 10x20 cm og vaske. Og man får vel absolutt ikke vondt i nakken av å gå og se opp og passe på at man får med alt. *banne på seg selv som er desp etter penger til ny Super Nintendo og modelleire* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Mja, er noen som har det. Har det egentlig litt crappy atm, og er mektig irritert på lærere som aldri klarer planlegge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Mja, er noen som har det.Har det egentlig litt crappy atm, og er mektig irritert på lærere som aldri klarer planlegge. 7289626[/snapback] Vet hvordan det er. Pga. dårlig lærerplanlegging, er jeg hjemme denne uka og får ikke undervisning. Får bare kjeft fra mamma for å ha valgt ei sløv linje og fordi jeg ikke tar initativ eller begynte på en flott privatskole i byen Hmm. Grønnsåpe tørker virkelig ut hendene dine... Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Nå snakker jeg med en på forumet på MSN, men jeg vet ikke hvem det er, så da snakker vi sex. 7286965[/snapback] Det er ikke meg i hvert fall..Din sleiping! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Yay! Nå er det bare yttergangen igjen, så er jeg ferdig Da må jeg bare fikse meg en perm med skilleark og stæsh og fikse historieoppgavene mine. Samt skrive en artikkel om norsk folkedikting. Og om jeg orker, så skriver jeg om "Irsk i Amerika", hva nå enn det skal være. Teite danielzu som gir meg teite oppg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Vet hvordan det er.Pga. dårlig lærerplanlegging, er jeg hjemme denne uka og får ikke undervisning. Får bare kjeft fra mamma for å ha valgt ei sløv linje og fordi jeg ikke tar initativ eller begynte på en flott privatskole i byen 7289761[/snapback] Fikk mail på morran i dag om ei prøve vi skal ha i morra. Ikke har jeg bøkene hjemme >.< Prøva vi hadde i går fikk vi også en dags varsel på. Gah Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Angel of Death! Monarch to the Kingdom of the Dead! Infamous butcher! Angel of Death! Angel of Deeeeeaaaaaaaath! Jeg skal til The Unholy Alliance om to timer, jeg er in the mood. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Krykker på dag to er tungt. Heldigvis blir det ikke noe bedre de neste dagene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Og da var smurfen ferdig med å vaske og sånn. Så er det å håpe at man har gjort god nok jobb til at mamma betaler en masse penger sånn at en kan kjøpe supernintendo og modelleire Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Liek it's payday! Hvordan har folket det i dag? Jeg har det supert 7289575[/snapback] Tja, man har rundt 10kr på kontoen, og tigger av andre, for rett og slett å ha en lunsj som metter. MEN, på fredag får man lønn, og da skal det handles ny harddisk! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Drit også. Prøver å bestille telmore sitt tele-ting men de nekter å godta visa-kortet mitt!%&!"% Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Åh, herre fuckings fred... Jeg er 20 år og får ikke lov til å røyke / snuse. Ikke at jeg bryr meg, eller gjør det noe særlig. Men fikk nettopp opplyst det fra mamma. "Vi tolererer ikke nikotin i dette huset. Du får gi fra deg snusen og røyken til noen venner. Du får ikke lov å røyke. VI er leger og er kraftig i mot det." Sa dama som røykte camel i en alder av fem. Det faktum at pappa prøvde å overtale meg til å røyke sigar stadig vekk i Praha, ignorerte hun. Ren løgn, sa hun. Faren din ville aldri gjort noe sånt. Bullcrap! *banne og gjemme nikotinene på visse steder mamma aldri vil finne den, men hvor den likevel er lett tilgjengelig* Burde kanskje flytte ut, men har ikke råd, og hjemmet ligger ganske beleilig til med tanke på skolen... Blir så frustrert!! *banne mer og spille Valkyrierittet kjempehøyt så bilder faller ned fra veggen* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Drit i de. Det er ditt liv og det er du som bestemmer. Lenke til kommentar
Jonte666 Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Morn SO,ny bruker ,en venn av Sirslask Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Morn SO,ny bruker ,en venn av Sirslask 7290187[/snapback] Halla, Jonte hva er oppe? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Morn SO,ny bruker ,en venn av Sirslask 7290187[/snapback] Hei og velkommen (: *steker pølser* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Drit i de. Det er ditt liv og det er du som bestemmer. 7290184[/snapback] Det argumentet mot foreldre leder vanligvis bare til følgende motargument: "Så lenge du bor i mitt hus er det jeg som bestemmer og yada yada yada" Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Morn SO,ny bruker ,en venn av Sirslask 7290187[/snapback] Det vil si at du er 13-15 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg