Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går klemte jeg foten mellom en betongvegg og en 2tonns-truck. Kjentes ut som foten knuste. Det ble ingen brudd, men krykker ut denne uka, og muligens neste. Kunne vært mye verre, men, jeg er på skolen likevel.

Har riktignok ikke gym, så jeg sitter nå bare her og venter på at en kamerat skal komme tilbake, hente penger, og dra på butikken og kjøpe mat til meg.

Lenke til kommentar

Nam, var sjokoladekake i kantina i dag..

 

Fant et usikret trådløst nettverk, der sto det delt en printer, så jeg sendte en utskrift hvor det sto "Fordel å sikre trådløse nett". Så gikk det 10 min, så fikk jeg mail. "Det nettverket skal være åpent din sokk. Hilsen de i etasjen under deg" Hehe, bra man kan ha det litt morro på jobb.

Lenke til kommentar

Ah...

Ingenting som å våkne 2 timer etter at man hadde planlagt, og så få høre at man har en mulighet til å tjene svarte penger :D

 

woo ^^

 

(skal nevnes at det er for mamma, så jeg hadde ikke brydd meg om å føre det opp noen steder uansett)

 

Og Gåte på full vreng på anlegget.

Fungerer jævlig bra må jeg si :p

 

Ha en FORTREFFELIG dag, SO5! :D:w00t:

Lenke til kommentar
Ah...

Ingenting som å våkne 2 timer etter at man hadde planlagt

7288905[/snapback]

Slutta på skolen?

7288911[/snapback]

 

neh.

 

Bare det at ene lærern min er innlagt to uker på sykehuset uten at det er noe alvorlig, og den andre lærern min er i Wien og de fant ingen vikarer så de gav oss fri i stedet.

Så klart med oppgaver å gjøre, men de er så enkle at det tar meg maks en time, bare jeg får begynt :p

Lenke til kommentar

Det drar seg mot jul, med alt det innebærer: Gaver, grantrær, ribbe, kjedsommelige familieselskap - i det hele tatt. Vil med dette henlede oppmerksomheten mot prosjektet Juledugnad 2006, der spillfantaster fra det ganske land går sammen og donerer bort diverse materiale til trengende barn på sykehus og barnehjem.

 

Støtt Juledugnad 2006, du også! Gi bort noe du ikke trenger, spre budskapet, eller enda bedre - gjør begge deler. For eksempel kan man slenge inn en link til www.juledugnad.no i signaturen.

 

Les mer om dugnaden her. :xmas:

Lenke til kommentar

Interessant tiltak.

Hadde jeg bare klart å gi bort NOE SOM HELST uten å få maks angst og nerver :(

 

Sliter nok med å kaste tomme juice-bokser og smintbokser, hver gang jeg prøver å gi bort noe, ender jeg i fosterstilling mens jeg knuger det jeg skulle gi bort hardt mellom hendene mens jeg snakker til det om at det går bra og at jeg bare var skjødesløs et lite øyeblikk, før jeg legger det tilbake på plass.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...