Skagen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Bundy, når jeg er på hjemmesiden din, den nye, og skal se på bildene dine, så begynner Firefox å skal laste de ned og lagre dem. Er det noe spesielt du har gjort for å få til dette framfor å bare vise de i browseren? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Tyske gloser ja.. Offameg!Poster mest i den såkalte "seriøse" delen fordi mye av OT-baren består av dritprat og mesteparten av innleggene er klin uinteressante. Men SO er nesten alltid koselig, spesielt sent (evt. på natta) i helgene! 6136167[/snapback] Dette er faktisk første dagen min i SO. Har vist om SO lenge, men fikk for meg først nå at jeg måtte prøve det. MSN har dabbet litt av, så da tar jeg med min trang til å plage andre mennesker til SO istedet Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Aleksander vant Idol. 6136165[/snapback] JA! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, jeg finner ikke ord!!1 Jo, vent. Nå kom jeg på et: Care. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Care. 6136198[/snapback] Sier du det Synes forresten det var temmelig mye falsk sang, eneste grunnen til at jeg fulgte med et halvt øre, var at jeg ville høre de tre verste denne sesongen. Det er det morsomste. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 MSN er tre simple bokstaver jeg er allergisk mot. Om du legger til ordet/navnet Messenger så hjelper det heller ikke. Vet forresten at det er fullt mulig i PHP og tvinge brukeren til å måtte laste ned et bilde istedenfor å se det, men synes det var utrolig unødvendig i det tilfellet. Hva har du å si til ditt forsvar Bundy? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 det blir vel ikke en ny sesong med idol ?? please not ! hva betyr sirkulerende overflødighetskontrol ? ( en feilmelding jeg fikk opp... ) Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) det blir vel ikke en ny sesong med idol ?? please not ! hva betyr sirkulerende overflødighetskontrol ? ( en feilmelding jeg fikk opp... ) 6136228[/snapback] Haha, stor fare for ny sesong av Idol, selv med dalende seertall. Penger blir det av det. (Sirkulerende overflødighetskontroll=CRC, som kontrollerer at dataoverføring foregår uten feil ) (merk at jeg ikke er ekspert på Windows-betegnelser på slikt, men sikkert noe i den duren) Endret 19. mai 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Vel, skrur man av winks og nudges og alle de andre 101 måtene å plage livet av andre MSN-brukere på, så går MSN greit. Men jeg er spendt på å se hvilken nye, genialt metoder for mental tortur som vil bli tilgjengelig i nesten MSN. Forøvrig er det jo veldig sunt når MSN sletter mp3-filer og jpg-filer andre brukere sender til en, fordi det visstnok er dødsseriøst farlig virus. Husker jeg prøvde å få til sånn må-laste-ned-bildet før i tiden da jeg enda holdt på med HTML, så ble bare nysgjerrig på hvordan Bundy hadde løst dette Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Bundy, når jeg er på hjemmesiden din, den nye, og skal se på bildene dine, så begynner Firefox å skal laste de ned og lagre dem. Er det noe spesielt du har gjort for å få til dette framfor å bare vise de i browseren? 6136168[/snapback] MSN er tre simple bokstaver jeg er allergisk mot. Om du legger til ordet/navnet Messenger så hjelper det heller ikke. Vet forresten at det er fullt mulig i PHP og tvinge brukeren til å måtte laste ned et bilde istedenfor å se det, men synes det var utrolig unødvendig i det tilfellet. Hva har du å si til ditt forsvar Bundy? 6136225[/snapback] Fordi jeg føler for det Lenke til kommentar
Seether Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Av to raringer tok de den verste. Jonas var i det minste litt søt.. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (Sirkulerende overflødighetskontroll=CRC, som kontrollerer at dataoverføring foregår uten feil (tror jeg ) ) 6136242[/snapback] takk ^^ Jeg prøver å instalere et spill. det er ikke no feil med cd'en, men det er noe med instillingene med pc'en. Noen som har peiling? Det funka på den bærbare skjønner du Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Av to raringer tok de den verste. Jonas var i det minste litt søt.. 6136257[/snapback] Hadde tatt de begge... Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det er nok CDen, tenker jeg. Er nok slik at noen CD-lesere reagerer mer på riper enn andre. Tips: Tørk av CDen med en fuktig klut, forsiktig. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Av to raringer tok de den verste. Jonas var i det minste litt søt.. 6136257[/snapback] Hadde tatt de begge... 6136264[/snapback] Dakkars. Er vi litt desp i dag? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Litt mye support her nå, så jeg hiver meg på (fyfy Glise) og gir skag1 litt lesestoff.. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Når moderatorene sover, danser supportfingrene på tastaturet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Dakkars. Er vi litt desp i dag? 6136281[/snapback] I'm just EMO! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ah - Mew - The Zookeeper's Boy Lenke til kommentar
Seether Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Dakkars. Er vi litt desp i dag? 6136281[/snapback] I'm just EMO! 6136315[/snapback] Det går nok over skal du se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg