Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm...Vel...jeg husker ikke sangen eller hva det var for noe, men vi satte oss ned en kveld og oversatte CoF sine tekster en kveld til norsk og tro meg, uansett hvor mye godvilke vi la i tekstene så ble det bare drit..rett og slett. Men annyhur...sovetid nå. Opp i morra og masse ting å gjøre.

Det er 15. i dag og lønn!! :D

Lenke til kommentar
Kjære vene..en moderator som troller. Jaja. Dere må vel få lov dere også.

7287732[/snapback]

Og hva mener du? :)

b-real; jeg har ikke sett noen oversettelse, men nå skal man huske at å oversette enegelsk til norsk ikke blir spesielt bra unasett :)

Og jeg får også penger i dag, men alt går ut igjen til husleie :(

Lenke til kommentar

mMmm...

film <3

Og nostalgia :love:

Jeg ble tvingt ut av mamma tidligere i kveld, hu mente jeg tilbragte for mye tid på rommet mitt.

Enten i senga eller foran PC'en :p

Så Sjur tok med seg 1 liter parafin, noe opptenningsved og papir og ringte en kompis (Zaynt) og sammen dro de ut til lekeplassen hvor de tente bål og koste seg og mimret over gamle dagers pyromani...

I skogen :p

Desverre var det for bløtt til at noe særlig brant, så det ble ingen skogbrann...

Men når jeg tenker meg om, er vel det sikkert like greit.

Og så gikk vi hjem og spiste honning.

Eller, vi dro på Rema og handla.

Jeg kjøpte ørten pakker Big Red, mazariner og en juiceboks, han div. lightbrus og anna stash (masse nyttig informasjon her, sant?)

Så var det endelig hjem.

Og smurfen satte seg ned foran PC'en og spillte WoW.

Først rulla Shaolin Soccer over TV-skjermen, deretter fulgte Mortal Kombat og nå ruller Azumi.

Alle knall filmer :D

Fin kveld.

Sikkert på tide å legge seg nå da.

Opp tidlig for å spille WoW igjen :p

Ha ha.

Eller skrive artikkel om norsk folkediktning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...