b-real Skrevet 15. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Huff...Cof er tragisk. De trenger serriøst et kurs i skriving av tekster... "Psycho constellation" Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Er er det b-real som trenger briller i stedet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Er er det b-real som trenger briller i stedet? 7287719[/snapback] Briller? Porque? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Er er det b-real som trenger briller i stedet? 7287719[/snapback] Briller? Porque? 7287720[/snapback] What? Porque? Ja, briller Siden det kan være de folkene skriver tekstene slik med vilje eller noe, men at du ikke ser det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Whar? Porque? 7287722[/snapback] Briller...hvorfor trenger jeg briller? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Read the edit, my friend Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Hm...Vel...jeg husker ikke sangen eller hva det var for noe, men vi satte oss ned en kveld og oversatte CoF sine tekster en kveld til norsk og tro meg, uansett hvor mye godvilke vi la i tekstene så ble det bare drit..rett og slett. Men annyhur...sovetid nå. Opp i morra og masse ting å gjøre. Det er 15. i dag og lønn!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Kjære vene..en moderator som troller. Jaja. Dere må vel få lov dere også. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Kjære vene..en moderator som troller. Jaja. Dere må vel få lov dere også. 7287732[/snapback] Og hva mener du? b-real; jeg har ikke sett noen oversettelse, men nå skal man huske at å oversette enegelsk til norsk ikke blir spesielt bra unasett Og jeg får også penger i dag, men alt går ut igjen til husleie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 mMmm... film <3 Og nostalgia Jeg ble tvingt ut av mamma tidligere i kveld, hu mente jeg tilbragte for mye tid på rommet mitt. Enten i senga eller foran PC'en Så Sjur tok med seg 1 liter parafin, noe opptenningsved og papir og ringte en kompis (Zaynt) og sammen dro de ut til lekeplassen hvor de tente bål og koste seg og mimret over gamle dagers pyromani... I skogen Desverre var det for bløtt til at noe særlig brant, så det ble ingen skogbrann... Men når jeg tenker meg om, er vel det sikkert like greit. Og så gikk vi hjem og spiste honning. Eller, vi dro på Rema og handla. Jeg kjøpte ørten pakker Big Red, mazariner og en juiceboks, han div. lightbrus og anna stash (masse nyttig informasjon her, sant?) Så var det endelig hjem. Og smurfen satte seg ned foran PC'en og spillte WoW. Først rulla Shaolin Soccer over TV-skjermen, deretter fulgte Mortal Kombat og nå ruller Azumi. Alle knall filmer Fin kveld. Sikkert på tide å legge seg nå da. Opp tidlig for å spille WoW igjen Ha ha. Eller skrive artikkel om norsk folkediktning. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 sove er oppskrytt! *legge seg* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 sove er oppskrytt! *legge seg* 7287742[/snapback] Du har helt rett Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 [02:17] <clvn> Bare de svake sover Natta.. Har akkurat spist pølser, og nå er jeg klar for sovesaken.. *savnepå ei søt jente* .... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 [02:17] <clvn> Bare de svake sover Natta.. Har akkurat spist pølser, og nå er jeg klar for sovesaken.. *savnepå ei søt jente* .... 7287750[/snapback] Jepp, du får komme deg i seng, jeg for min del dropper søvnen dette søgnet, du vet hvordan jeg er med å sove Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Soving... Bah Sikkert praktisk eller noe. Men først skal jeg spise en pakke sitronkjeksting Og drikke enda en Guinness. Samt se ferdig Azumi. Utrolig koselig film Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Vår kjære smurf; Fortell meg, hvilken film er dette? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Azumi En japansk film om en gjeng snikmordere som skal drepe noen generaler. Masse dreping med sverd og søte jenter Stort sett det meste man trenger for å være fornøyd ei novembernatt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Azumi En japansk film om en gjeng snikmordere som skal drepe noen generaler. Masse dreping med sverd og søte jenter Stort sett det meste man trenger for å være fornøyd ei novembernatt. 7287763[/snapback] Ah, takk Denne skal absoulutt anskaffes... Men hva med Azumi 2 ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Vet ikke noe om Azumi 2. Hørt om, men ikke sett. Hmm. Interessant. Jeg lovte meg selv å være i seng halv to. Guess not Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Kansas - Carry On My Wayward Son Er det mulig for en sang å rocke mer? Hey aalton, skjer med at du endrer signaturen min, din bitch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg