Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg føler at jeg ikke er klar for franskeksamen. Dritt!

7283585[/snapback]

Christ man, du har bodd i frankriket,du var nettopp der. Det skal nok gå så bra skal du se :)

7283637[/snapback]

Joa, men jeg har et tema å presentere, som viste seg å være veldig tungvint. Jeg vet jo at jeg kommer til å gjøre det bra på eksamen, men jeg vet at jeg fortjener 6 i fransk muntlig, og blir forferdeig skuffet hvis jeg ikke får det. Takket være den helvetes revolusjonen er det mulig at han trekker meg for presentasjonen av temaet. Nå stikker jeg på skolen for å lese i fred i en halvtimes tid, så er det eksamen på meg. Ønsk meg lykke til!

Lenke til kommentar
Jeg føler at jeg ikke er klar for franskeksamen. Dritt!

7283585[/snapback]

Christ man, du har bodd i frankriket,du var nettopp der. Det skal nok gå så bra skal du se :)

7283637[/snapback]

Joa, men jeg har et tema å presentere, som viste seg å være veldig tungvint. Jeg vet jo at jeg kommer til å gjøre det bra på eksamen, men jeg vet at jeg fortjener 6 i fransk muntlig, og blir forferdeig skuffet hvis jeg ikke får det. Takket være den helvetes revolusjonen er det mulig at han trekker meg for presentasjonen av temaet. Nå stikker jeg på skolen for å lese i fred i en halvtimes tid, så er det eksamen på meg. Ønsk meg lykke til!

7283760[/snapback]

Lykke til, dette klarer du fint :)

Lenke til kommentar
Total odds: 18,61

 

Innsats ( kr): 50,00 kr

 

Valgt system: 1 syvling

 

Total innsats ( kr): 50,00

 

Mulig utbetaling ( kr): 930,50

 

 

Noen som tror den kan gå inn? :D

7283711[/snapback]

Samtlige odds: 36,72

Beløp: 50,00 NOK

Mulig tilbakebetaling: 1.836,00 NOK

 

:tease: Denne går iallefall inn...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...