Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skarstad: Hvorfor drive med ordbokrunking, saann egentlig? Det er et enkelt spraak, greit nok, men det er da kiosklitteratur. Den er god skrevet, og har et flott plott.

6135586[/snapback]

Ja, boken fenger vikelig, jeg likte den godt selv, men jeg vil likevel ikke kalle det en veldig god bok rent språklig sett.

800! :fun:

Jeg dekikerer dette innlegget til Bundy.

6135610[/snapback]

Tusen takk!

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Angels and Demons er hakket bedre. Jeg elsker begge to.

Da var en hyggelig mail skrevet til vaar kjaere, loegnaktige kinosjef i min hjemby. Hun har prestert aa skrive "verdenspremiere" om Da Vinci-kodefremvisningen i dag. Min vertsfar og mange fler saa den paa onsdag, noen i Cannes, andre i resten av Europa.

6135576[/snapback]

Det var jo en førpremiere, verdenspremieren er i dag.

6135588[/snapback]

Den gikk over hele verden paa onsdag, og gikk i gaar. Det var ingen foerpremiere

Lenke til kommentar
TSP: W00t? Nå var jeg ikke helt med på hva du mente...

6135625[/snapback]

Leste du før jeg redigerte? Skrev feil, skrev hardware.no i stedet for programmer.no

@Herr Brun: Du fikk med meg hvorfor jeg ville boikotte hardware.no?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
TSP: W00t? Nå var jeg ikke helt med på hva du mente...

6135625[/snapback]

Leste du før jeg redigerte? Skrev feil, skrev hardware.no i stedet for programmer.no

@Herr Brun: Du fikk med meg hvorfor jeg ville boikotte hardware.no?

6135651[/snapback]

Ja, og det gjoer ingenting for min del.

Lenke til kommentar

Fordi de ikke greier å bestemme seg. Synes det er greit å kunne lese de nyhetene man er interessert i uten å måtte lese en hau av annet dilldall som man regelrett driter i. Skjønner nå nesten ikke hvorfor de ikke bare slår sammen alt samma! =S Likte det som det var før... Hardware brytes ned! :no: *KikkeBortPåHWT-Skjorta* ...

Lenke til kommentar
Ja, så hvorfor delte de det da? De må jo bestemme seg en gang. Synes heller de kan la brukere bestemme eller i det minste høre på hva vi mener om eventuelle sammenslåinger, splittinger etc... Det er jo tross alt oss HW lever av!

6135783[/snapback]

Fordi man den gang trodde at en splitting ville være det riktige. Nå ønsker vi å samle alle datanyhetene på ett sted, både for å gjøre det lettere for leserne og for å være konkurransedyktige i forhold til andre store IT-sider.

For all del, masjer gjerne i gaten med store bannere hvor det står "change is bad". Men dere kommer nok til å bli overrasket over hvor godt sammenslåingen egentlig fungerer. :)

Lenke til kommentar
Ser dere egentlig hva som befinner seg på avataren min. Kanskje det er litt utydelig.

6135789[/snapback]

En samuraipanda?

6135793[/snapback]

En samuraipanda og en minisamuraipanda som står på toppen av den store samuraipandaen!

Også er det en fugl i bakgrunnen der

:roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...