thomassit0 Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 neh, tror jeg tar kvelden nå jeg.. må opp i ordentlig tid og jobbe med en kjedelig oppgave natta.............. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Døgning på g. Blir en lang dag på skolen i morgen. =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Bitex, jeg har en tvangshandling ved at jeg ikke klarer å la være å merke CD'er, uansett hvor dårlig tid jeg har Så slenger ved mine egne merker, samt navn på CD'en og stuff Har haugevis med CD-R liggende med div. navn. Både i cover og uten. litt pes, men man må lide for nytelsen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Også kom problemet, hvor skulle jeg gjøre av alle disse brente CD'ene. Kjøper jo bare tomme plater på svære spindler. Så de ble bare liggende og slenge rundt omkring. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Er det man har hyller i massevis for Ryddig gulv og sofa, ikke fullt så ryddige hyller og vindusposter Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Datasmurf er inne på noe her, personelig har jeg en passe stor hyle ved siden av tv-en med en haug filmer, sikker over 100, men teller jeg? nei jeg har ikke så store problemer enda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Det problemet derimot har jeg Jeg MÅ telle CD'er, DVD'er, tomme flasker, juicebokser, smint-esker, legomenn, biler, div. bokser, dilldall... Jeg har lister på hvor mye av alt jeg har. Skremmende greier Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Du har en telle-avhengighet Men jeg vet det at er DVD-ene som forsvinner når jeg trenger plass til spillene mine til PS3 i mars Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 heh Jeg tror jeg hadde vurdert å flytte på noen tomme juicekartonger for det, ikke DVD'ene Åh... Jeg vil at Super Nintendoen min skal fungere igjen! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Supernintendo kan kastes Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Supernintendo kan kastes Tro hvor mye en sånn er verdt om 100 til 150 år? I guess we will never know... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 De er verdt noen ting, fordi det bare en "tullemaskin" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Aalton, blasfemi! Super Nintendo er i mine øyne den beste spillkonsollen (Ja, jeg syns den er bedre enn klassisk Nintendo.) Mye bedre enn alt det rasket vi har fått i ettertid... 3D og fancy dingsedanger, who need it anyway? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Nei nå skal du høre, en slik spillemaskin der ikke ier noe av 3D og grafikk i sin spill, ikke en gang spillopplevelse får man av noe slikt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Hver sin smak Jeg foretrekker i alle fall spillene mine i 2D-grafikk Gjerne med en italiensk rørlegger på en grønn dinosaur Evt. ei feit ape som hopper rundt og jakter på bananer. Eller hva med ei gaupe som springer rundt og jakter på garnnøster? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Jeg klarer meg uten slikt Jeg foretrekker spill som Call of duty 2, CS Source, o.l Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Eller hva med ei gaupe som springer rundt og jakter på garnnøster? Hvilket spill er det snakk om? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Eller hva med ei gaupe som springer rundt og jakter på garnnøster? Hvilket spill er det snakk om? 7280726[/snapback] Bugsy 1 og 2 Jeg føler meg som en av få som likte det spillet... Alle jeg har snakka med som har hørt om spillet, mislikte det... Lenke til kommentar
haakie Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 yeey, jeg har sittet og sett på simpson til np, jeg bør seriøst legge meg, men med tanke på at skolen begynner om ca 2 og en halv time, står jeg over. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Burde gaa til sengs, men jeg vil ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg