Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om folk egentlig blir litt furtne når de får brentcd'er med materiale til jul?? Noen her som kan svare meg på det?

7279777[/snapback]

Kommer helt an på hva slags CD det er. Er det en kopiert CD hadde jeg nok blitt litt overraska. Er det derimot en CD med utvalgte sanger som betyr noe for meg (f.eks.), som personen har tatt seg tid til å finne fram, så hadde jeg blitt utrolig glad. Spesielt hvis det er et pent cover, og ikke bare noe som er skribla ned på et ark ;)

 

Men som sagt, en CD som kun er kopiert, eller som inneholder annet "materiale" kan nok være en skikkelig nedtur.

Lenke til kommentar
Lurer på om folk egentlig blir litt furtne når de får brentcd'er med materiale til jul?? Noen her som kan svare meg på det?

7279777[/snapback]

Det er verre, mye verre, enn å ikke få noe i det hele tatt.

7279850[/snapback]

Kommer an på. Et brent spill eller en brent cd/dvd er KJIPT! En brennecd/dvd med bilder o. l. eller en cd med sanger du vet er spesielle for deg og den personen kan faktisk, om gjort riktig, være riktig så koselig.

Edit: Leif

Natta

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar
b-real, sant det.

 

Seigmenn er geniale, irriterer meg grønn over at Rockefeller-CD'en min er borte :(

7279866[/snapback]

Din også? Jeg finner heller ikke min. Dog jeg har DVD'en og jeg tok kopi av cd-plata før jeg mistet den..heldigvis! :(

7279900[/snapback]

 

Ja, jeg har også DVD'en og en kopi av CD'en, men jeg liker nå best å ha originalen :p

Lenke til kommentar
Har man allerede kjøpt CD'n, er det vel bare å laste ned en kopi, da..Du har jo betalt artisten uansett.

7280410[/snapback]

Det mener nå i alle fall jeg også.

 

Har til og med snakka med trommisen i det ene bandet jeg eide en noen cd'er av før de ble stjålet og han sa ordrett, da jeg spurte om han visste hvor jeg kunne få tak i skivene på nytt: "last dem ned da vel"

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Jo jo.

Sant det, men så lenge jeg bare ripper CD'en og så brenner den ut senere når den (originalen) kommer bort, og det hele handler om eget bruk, er det da vel greit :p

 

Det burde det være, da jeg er en av de som fortsatt henger igjen på discman-stadiet, etter å ha gått lei av 5-6 MP3spillere som alle har gått ad undas.

 

Så jeg holder meg til disc- og walkman.

CD og MC.

Bedre får du det ikke :D

 

Nostalgia :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...