Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså...

Morsomt?

Jeg vetta faen.

Jeg leser det fordi det, om man ser bort fra Donald, er yndlingstegneserien min.

Jeg synes det er det beste Norge har produsert sånn sett, til tross for at jeg digger Mads Eriksen, Lars Lauvik, InkaLill, Rex Rudi, Ronja og Frode Øverli (samt en håndfull andre, gutta fra tragisk.com hadde jo en evig digg tegneserie så lenge denne ble oppdatert)

Lise Myhre, I bow to you.

Nemi tar for seg interessante hverdagsting, handler ikke om fotball :p , gir meg evig mange tips ang. bra musikk, liker Tori Amos, og med Nemi-bladet, følger haugevis med bra bi-serier.

Hadde det ikke vært for Lise Myhre, hadde jeg ikke hatt like stor kjennskap til, og vært likeglad i, Roman Dirges Lenore :love: (man kan ikke unngå å elske småjenter med mark i hodet som kommer tilbake fra de døde og annet kos)

Kan sikkert fortsette evig lenge ang. dette tema, men er for trett til å skrive videre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Lurer på om folk egentlig blir litt furtne når de får brentcd'er med materiale til jul?? Noen her som kan svare meg på det?

7279777[/snapback]

Det skjønner jeg godt, ikke like morsomt å ha en brent CD i platesamlinga som en ekte.

Lenke til kommentar
Jeg vurderte faktisk å skifte nick til PetterPuz en stund. Men fikk ikke lov av samtlige. :-/

7279010[/snapback]

Du får lov av meg :whistle:

Natta bazukh (hvorfor tenker jeg alltid på Seigmens Mesusah når jeg hører nicket ditt? *bazuuuuuukha* :p) og resten av SO5 :)

7279683[/snapback]

Fordi det er en helt genial låt, that's why!
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...