Mompen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg spiser ikke kebab Gått glipp av noe da? Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg vil smake bislett-kebab! 7278759[/snapback] Den smaker ekkel majones! Beste kebaben er på byporten, Lett og mett! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hva sprekker i hetta, neger? Jeg har nettopp gjort to timer matte. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg spiser ikke kebab Gått glipp av noe da? 7278789[/snapback] Det er ikke så fordømt godt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hmm, kanskje jeg skal ta meg en bislett i morgen folka her hjemme skal ha lutefisk Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det er ikke så fordømt godt. 7278801[/snapback] Disagreed! Jeg syns det er forbanna godt, beste jeg har smakt til i dag er på det som het Beirut før, i Oslo. Ligger bak Arkaden, ikke så langt unna Soul Service. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Juliess: Jeg er så forbanna glad og lettet over at jeg er ferdig med alt som heter matte på vgs. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Kebab er og forblir godt hvis ikke alle begynner å lage "jukse" kebab =) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Spinxer og Sidious; QFT med understrek, begge to. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Kebab er og forblir godt hvis ikke alle begynner å lage "jukse" kebab =) 7278827[/snapback] Ribbe og pinnekjøtt over kebab. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Disagreed! Jeg syns det er forbanna godt, beste jeg har smakt til i dag er på det som het Beirut før, i Oslo. Ligger bak Arkaden, ikke så langt unna Soul Service. 7278815[/snapback] Beste kebaben jeg har smakt spiste jeg på en kebabsjappe i nærheten av Oslo Sportslager (shishkebab). Har heller ikke noe vondt å si om kebaben på en av de lokale kebabsjappene, pitabrødet smaker prima. Men har også en del vonde opplevelser med kebab, et par som har kommet opp feil vei Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Vi har ca 9 kebabsjapper i kongsberg.(Det er mye for denne byen) Alle kebabene smaker OK. Har ennå ikke smakt en kebab jeg virkelig liker... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Juliess: Jeg er så forbanna glad og lettet over at jeg er ferdig med alt som heter matte på vgs. 7278817[/snapback] Jeg kan fortelle deg noe annet morsomt. Jeg trodde jeg kom opp i matte skriftlig nå i desember (for vi er ferdig med matte til jul). Så jeg har vært hos min tante og regnet matte 10 timer nå i helgen. Pluss at vi har avtalt x antall turer for min del, til henne, for å sikre meg en treer på eksamen. Så finner jeg ut i dag at jeg ikke kom opp Så jeg har kun frem til torsdag å øve som en gal, så jeg muligens får en treer, noe som er relativt usannsynlig for en med mine mattekunnskaper. Så det ender antakelig med at jeg må opp som privatist til våren. Dvs et halvt år uten matteundervisning, bare kløning hjemme på egen hånd. Hurra!! ...jeg kommer kanskje opp i matte muntlig nå da, og DET hadde vært mord. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Fælt til matsnakk det er her i dag da...finnbiff og hjemmelaget potetmos anyone? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Kebab er og forblir godt hvis ikke alle begynner å lage "jukse" kebab =) 7278827[/snapback] Ribbe og pinnekjøtt over kebab. 7278841[/snapback] Ingenting slår pinnekjøtt. Det er rett og slett best! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) LOL! Emoer på TV-Norge Brat Camp UK "I dont wanna be here... I want to hurt myself!" Eller noe i den duren... Endret 13. november 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Vi har kebabsjappe på Nykirke, men man kan ikke spise der med mindre man vil ha en heller ulekker episode med tarmsystemet sitt. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Noen som kan linke meg den siden der man bytter nick? Trenger et mer "voksent" nick nå ja.. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 LOL! Emoer på TV-Norge Brat Camp UK "I dont wanna be here... I want to hurt myself!" Eller noe i den duren... 7278894[/snapback] LOL! Nok med at det er emoer i fleng rundt i oslo for tiden. Ikke faen om jeg gidder å se dem på tv også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg kan fortelle deg noe annet morsomt. Jeg trodde jeg kom opp i matte skriftlig nå i desember (for vi er ferdig med matte til jul). Så jeg har vært hos min tante og regnet matte 10 timer nå i helgen. Pluss at vi har avtalt x antall turer for min del, til henne, for å sikre meg en treer på eksamen. Så finner jeg ut i dag at jeg ikke kom opp Så jeg har kun frem til torsdag å øve som en gal, så jeg muligens får en treer, noe som er relativt usannsynlig for en med mine mattekunnskaper. Så det ender antakelig med at jeg må opp som privatist til våren. Dvs et halvt år uten matteundervisning, bare kløning hjemme på egen hånd. Hurra!! ...jeg kommer kanskje opp i matte muntlig nå da, og DET hadde vært mord. 7278886[/snapback] Glad at matte er det faget jeg tar lettest, tror ikke jeg klarer å forestille meg hvor frustrerende det må være å ikke få det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg