Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, jeg har savnet dere. Etter en hard uke med soling, hengekøye, paradis, champagne og lykke, så var det godt å komme tilbake til flisespikring, syting, mas, spam, sutring og tvers igjennom whine.

7277168[/snapback]

Don't worry, det blir straks mye mye bedre.

Lenke til kommentar
Snakker vi skole? Tenkte jeg skulle ta en titt innom SO, men jeg blir ikke lenge.

Edit: Jeg er syk, og sitter her med engelsk fordypning som skal leveres inn på onsdag.  :(

Dessuten ligger jeg nå en hel plan bak de andre pga sykdom, the joy!

7277163[/snapback]

Ble litt skole her, ja.

Huff, vet hvordan det er å ligge etter pga sykdom. :/ Det suger.

Men vi kan jo hjelpe deg med lekser? :wee:

Lenke til kommentar
Snakker vi skole? Tenkte jeg skulle ta en titt innom SO, men jeg blir ikke lenge.

Edit: Jeg er syk, og sitter her med engelsk fordypning som skal leveres inn på onsdag.  :(

Dessuten ligger jeg nå en hel plan bak de andre pga sykdom, the joy!

7277163[/snapback]

Ble litt skole her, ja.

Men vi kan jo hjelpe deg med lekser? :wee:

7277179[/snapback]

Jeg liker å gjøre leksene mine selv, men bruker alltid deg som korrektur-dude*. :wee:

For øvrig er det ingenting å hjelpe med, jeg har bare engelsk fordypningsbøkene her, resten er på skolen. :thumbdown:

*: Leser over stilene mine og slikt. :p

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Ah, jeg har savnet dere. Etter en hard uke med soling, hengekøye, paradis, champagne og lykke, så var det godt å komme tilbake til flisespikring, syting, mas, spam, sutring og tvers igjennom whine.

7277168[/snapback]

Don't worry, det blir straks mye mye bedre.

7277172[/snapback]

Privat SO-tråd hvor alle får lese, men kun de som postet i SO3 får poste? :dribble:

Lenke til kommentar
Jeg liker å gjøre leksene mine selv, men bruker alltid deg som korrektur-dude*. :wee:

For øvrig er det ingenting å hjelpe med, jeg har bare engelsk fordypningsbøkene her, resten er på skolen.  :thumbdown:

*: Leser over stilene mine og slikt.  :p

7277195[/snapback]

I'm the korrektur-dude. :cool:

Lenke til kommentar

7277179[/snapback]

Samme her, men heldigvis blir jeg ikke syk mer.

7277207[/snapback]

En kamerat av meg er skikkelig sjuk nå, har ikke vært på skolen på over 4 uker. Han har fått brev om at han sannsynligvis ikke får karakterer til jul :dontgetit:

Lenke til kommentar

For øvrig er det ingenting å hjelpe med, jeg har bare engelsk fordypningsbøkene her, resten er på skolen.  :thumbdown:

*: Leser over stilene mine og slikt.  :p

7277195[/snapback]

I'm the korrektur-dude. :cool:

7277243[/snapback]

Du er en pirkete person ;):tease:

Lenke til kommentar
Og jeg som aldri trudde vi fikk 10 min pause fra alt spammingen  :p

7277337[/snapback]

Poster som dette er jo så totalt unødvendig at det alene skulle vært grunn nok til å stenge. Når alle skal kommentere hvert 10. minutt det ikke postes, så er jo det rett og slett unødvendig.

Lenke til kommentar
Og jeg som aldri trudde vi fikk 10 min pause fra alt spammingen  :p

7277337[/snapback]

Poster som dette er jo så totalt unødvendig at det alene skulle vært grunn nok til å stenge. Når alle skal kommentere hvert 10. minutt det ikke postes, så er jo det rett og slett unødvendig.

7277360[/snapback]

Vet det. Skal aldri gjenta seg...

Men du må innrømme å si at det var deili?

Lenke til kommentar
Vet det. Skal aldri gjenta seg...

Men du må innrømme å si at det var deili?

7277381[/snapback]

Klart. Har ingenting imot at det er stille her engang iblant.. Men hvis det alltid skal være noen som må kommentere stillheten, så blir det jo sjeldent stille her over tid.

Lenke til kommentar

Jeg vil også ha snø! :love:

Loooo000ooooL

Skulle kryptere en partisjon på skolepcen så krypterte jeg plutselig hele dritten så windows og alt drog til helvete hahahaha.

Glad jeg har mine dokumenter @ ftp server.

Nei, nå blir det vista RC1 for alle penga frem til jul.

Lovlig er det også.

FU admin. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...