Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pappa driver å hinter til at jeg skal få meg jobb hele tida.

Nå nettopp etter mat når jeg gikk ned trappa hørte jeg pappa rope "SKAFF DEG JOBB" xD

6135368[/snapback]

Er det ikke ganske obvious når han _roper_ "skaff deg jobb"?

Jeg syntes du skrev at han "hintet" det :wee:

Lenke til kommentar

Hallo alle folk!

Ei uke sia sist jeg var pålogget nå. Har vært i eksil i Drammen på arbeidsuke.

Skjedd noe i mellomtiden? Savna meg? :innocent::tease:

Bundy: DaVincikoden på kino. :yes:

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Pappa driver å hinter til at jeg skal få meg jobb hele tida.

Nå nettopp etter mat når jeg gikk ned trappa hørte jeg pappa rope "SKAFF DEG JOBB" xD

6135368[/snapback]

Er det ikke ganske obvious når han _roper_ "skaff deg jobb"?

Jeg syntes du skrev at han "hintet" det :wee:

6135425[/snapback]

Jeg overdrev en smule. ( Dog ikke et helt brød )

Lenke til kommentar
Jeg skal på davinci koden på kino i kveld, så jeg må stikke nå. bye :)

6135455[/snapback]

Jeg skal se den på Hønefoss kino, sete 1, øverste rad. Siste plassene som var igjen når vi bestilte. (Jeg og fattern)

Lenke til kommentar

eXistenZ går jo på tv3 21:30!

Fransk-britisk-kanadisk science-fiction thriller fra 1999. Filmens handling er lagt til nær fremtid. Dataspillteknologien har nå blitt så avansert at man kan gå inn i dataspillene på fysisk vis for å delta i handlingen. Allegra Geller, verdens fremste utvikler av dataspill, tester ut sitt nye virtual reality-spill «eXistenZ", sammen med en gjeng håndplukkete mennesker. Vi blir med på en merkelig reise inn i en verden der ingenting er som det later til, og der deltakerne må kjempe en kamp på liv og død.

Lenke til kommentar
Hoertes ut som en, ehh, spennende jobb.

Haaper jeg faar jobb jeg òg.

6135365[/snapback]

Det er et ganske lite bibliotek, så det er en rolig og lett jobb. Og jeg får tilgang på så godt som uendelig mange bøker, for ikke å snakke om bredbånd.

6135457[/snapback]

Hysj. Du gjoer meg sjalu.

Kanskje jeg burde spoerre om samme jobben. Biblioteket ligger i tillegg 20 meter fra naermeste busstopp, hvilket er praktisk. :wee:

eXistenZ går jo på tv3 21:30!

Fransk-britisk-kanadisk science-fiction thriller fra 1999. Filmens handling er lagt til nær fremtid. Dataspillteknologien har nå blitt så avansert at man kan gå inn i dataspillene på fysisk vis for å delta i handlingen. Allegra Geller, verdens fremste utvikler av dataspill, tester ut sitt nye virtual reality-spill «eXistenZ", sammen med en gjeng håndplukkete mennesker. Vi blir med på en merkelig reise inn i en verden der ingenting er som det later til, og der deltakerne må kjempe en kamp på liv og død.

6135463[/snapback]

Hoertes ut som en tragisk film.

Lenke til kommentar

Hva er det med gamer.no da?! Har de i det hele tatt et styre lenger? Blir så irritert når man ikke får svar på PM's fra styret der og ei heller får respons på tilbakemeldinger man poster i tilbakemeldingskategorien dems.

:hrm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...