Niqābninja Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jaså...skumle greier, bazukh! *Løpe tilbake til senga for å gjemme seg under dyna* 7273742[/snapback] Muahahaha! Lykke til, btw jeppjepp. Bussen neste? >.< Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 *se på musikkvideoer, deppe og drikke cider, det eneste i kjøleskapet av drikke =(* Yay, jo-johumør ftw! 7273760[/snapback] Hørt om.... VANN Denne uken har vi utplasserings elev på jobb, som jeg har fått ansvaret for. Det blir gøy siden det faktisk er søskebarnet mitt, haha. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Neppe: Lukter jeg lett terror? *hoste opp lungene sine og slappe av til "Denigrate - Mombasa"* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 *se på musikkvideoer, deppe og drikke cider, det eneste i kjøleskapet av drikke =(* Yay, jo-johumør ftw! 7273760[/snapback] Hørt om.... VANN 7273775[/snapback] va... nn.. ? Nope, ukjent *sjekker om pizzan er ferdig* =D Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Neppe:Lukter jeg lett terror? 7273778[/snapback] Kan bli ehm, slappuke ja. Jeg får gjøre det jeg skal så får jeg sette han til noe annet clvn: Vann er sånn som kommer fra himmelen og ut av springen. Det smaker godt, om du tar det som kommer ut av springen da. Du trenger forresten vann for å lage Cider. DRIKK VANN! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Vann er nice ja ^^ Vann og brød, en evig klassiker <3 Mat du ikke blir feit av, for å si det sånn ^^ Skjønt, du går ikke ned noe særlig heller... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Neimen, om du hadde passet deg fra starten av hadde det ikke vært noe problem. Jeg har ikke kjøpt brus på flere måneder. Jeg har drukket når jeg har fått spandert. Men det er ganskje en halv flaske på 4-5 måneder. Drikker kaffe da, blir ikke feit av det men. Ekke så sunt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Neppe:Lukter jeg lett terror? 7273778[/snapback] Kan bli ehm, slappuke ja. Jeg får gjøre det jeg skal så får jeg sette han til noe annet clvn: Vann er sånn som kommer fra himmelen og ut av springen. Det smaker godt, om du tar det som kommer ut av springen da. Du trenger forresten vann for å lage Cider. DRIKK VANN! 7273787[/snapback] "ok" Gah, jo-jo =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Neimen, om du hadde passet deg fra starten av hadde det ikke vært noe problem. Jeg har ikke kjøpt brus på flere måneder. Jeg har drukket når jeg har fått spandert. Men det er ganskje en halv flaske på 4-5 måneder. Drikker kaffe da, blir ikke feit av det men. Ekke så sunt 7273790[/snapback] Tenkte ikke over det fra starten av, tenker ikke over det nå heller Bare nevnte det. Jeg har ikke drukket brus siden 5. juni. Jeg har ingen planer om å drikke det på en stund. Jeg savner Coca-Cola, iskald på glassflaske, men jeg skal holde meg unna til jeg bryter sammen. Jeg drikker vann. Stort sett. Samt noen glass (en boks, liten eller stor) appelsinjuice om dagen. Om vi har / jeg husker det. Ellers går det mye i vin og fisherman's og annet av alkohol på nattestider når jeg er redd og ikke får sove. alkohol er av og til en fin angstdemper. vin fungerer ganske bra. hvitvin that is. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det snør Men jeg føler meg kvalm må sikkert på skolen alikevell Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg må på skolen med feber, hodepine, tett nese etc. og angsten sitter fortsatt i kroppen. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jepp, da var det bare å sette seg i tannlegestolen og bore tre hull og dra rett på jobb etter det. Nå er jeg gretten og sur og det skal verden få merke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jepp, da var det bare å sette seg i tannlegestolen og bore tre hull og dra rett på jobb etter det. Nå er jeg gretten og sur og det skal verden få merke. 7273840[/snapback] der har du meg om et par timer for håpentligvis slipper jeg å bore da. Bare kjeft for at jeg pusser for dårlig, og pirking med stygg dings på smertefulle steder :| Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 clvn: Vann er sånn som kommer fra himmelen og ut av springen. Det smaker godt, om du tar det som kommer ut av springen da. Du trenger forresten vann for å lage Cider. DRIKK VANN! 7273787[/snapback] Jeg fikk han til å drikke vann i hælja, men det kom fra kjøleskapet da Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 clvn: Vann er sånn som kommer fra himmelen og ut av springen. Det smaker godt, om du tar det som kommer ut av springen da. Du trenger forresten vann for å lage Cider. DRIKK VANN! 7273787[/snapback] Jeg fikk han til å drikke vann i hælja, men det kom fra kjøleskapet da 7273868[/snapback] Men det kom fra kjøleskapet og ikke springen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Fanden er trøtt. Og må på skolen. Vi snakkes. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Æsj, læreren kommer ikke. Jeg som gleda meg og alt, nå får vi to timer fri Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 *trøtt* Må ta bussen snart. Yay. Jeg sto opp for 10 min siden og alle i huset er sinna på meg allerede! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Men det kom fra kjøleskapet og ikke springen 7273885[/snapback] Også hadde det fancy isbiter. ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg