Sinnerboy Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Var hu fin da? ;o Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Sinnerboy: Altså, jeg er sjuk.Og jeg ble holdt våken til 5 av ei svensk blondine. Hva kunne jeg gjøre? clvn: du lever også! *føle seg mindre asosial* 7273705[/snapback] Jupp, lever gjør jeg, men om jeg er til stede.. Tja.. Hva skjer hos deg da, datasmurf? ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Sinnerboy: Hu var knall ;P Best av alt, hu er spillnerd <3 clvn: så lenge noen andre enn TV'en og stemmene i huet mitt snakker, så Jeg ligger her og prøver å overkomme angsten og få sove. Ikke det letteste her i verden :/ Enn hos deg, clvn? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Sinnerboy: Hu var knall ;PBest av alt, hu er spillnerd <3 clvn: så lenge noen andre enn TV'en og stemmene i huet mitt snakker, så Jeg ligger her og prøver å overkomme angsten og få sove. Ikke det letteste her i verden :/ Enn hos deg, clvn? 7273716[/snapback] Hehe! Man holder seg da våken for ei søte jente, gjør man ikke? ^^, Her er det litt sånn hopping rundt i forskjellige filmer og appelsinjuice som bedrives Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg vil også ha appelsinjuice! Men i stedet har jeg vann fra Praha Kjøpte en halvliter for 4 kroner. Kos bah. Nå har jeg pådratt meg huepine også :/ Ikke lurt å slå seg selv i hodet med et balltre for å få sove... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg vil også ha appelsinjuice!Men i stedet har jeg vann fra Praha Kjøpte en halvliter for 4 kroner. Kos bah. Nå har jeg pådratt meg huepine også :/ Ikke lurt å slå seg selv i hodet med et balltre for å få sove... 7273727[/snapback] Hakke mer appelsinjuice nå =( Og ikke mer brus heller.. Gah, mongohalden... *deppe* -------- Hva med å ta et par paracet mot hodepinen, og så prøve å sove en time eller to? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 God morgen, natteranglere...*gnikke søvn ut av øynene* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Gah, mongohalden... *deppe* 7273733[/snapback] Word! ------------------------- Ida ska hoppe i dusjen nå, hu. Woho, liksom. Edit: Mornmorn, Sidious (: Endret 13. november 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Halloen! Står til? Hva gjør dere oppe så tidlig? Dette er jo et ukristelig tidspunkt å våkne på... np: Robbie Williams - She's Madonna Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Halloen! Står til? Hva gjør dere oppe så tidlig? Dette er jo et ukristelig tidspunkt å våkne på... np: Robbie Williams - She's Madonna 7273737[/snapback] Vi sover ikke, vi Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Halloen! Står til? Hva gjør dere oppe så tidlig? Dette er jo et ukristelig tidspunkt å våkne på... np: Robbie Williams - She's Madonna 7273737[/snapback] When hell is full, the dead will walk the earth. Well, hell is full? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jaså...skumle greier, bazukh! *Løpe tilbake til senga for å gjemme seg under dyna* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) haha, så jævlig bra, i den siste The Simpsonsepisoden så parodierer de Full Metal Jacket =D Endret 13. november 2006 av clvn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 *springe frem for å beskytte Sidious med balltreet han har gjemt under dyna* Men ellers, angstanfallet begynner å forsvinne, Tori Amos på cd-spilleren er en fin ting. Dama er genial. Søvn fungerer dårlig når man er redd (se forrige side), og ellers hoster jeg for mye til å sove ok. Samt at jeg er så tett i nesa at det er vanskelig å puste NP: Tori Amos - Summertime Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Takk, Sjur. Deg kan jeg alltids stole på! Nå har jeg putta en hel del gel i håret og spraya det såpass mye med hårspray at det sikkert tar fyr om jeg så mye som passererer et stearinlys... Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg må dessverre løpe nå...:O Har eksamen i engelsk om 1t og 50min. Eek! Ha en fin dag, forumtroll! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Lykke til Sidious! Selv har jeg gitt opp å sove og koser meg med "War - Low Rider (On the Boulevard)" og har vondt i føttene etter alt for mye trasking og trappegåing i Praha Lenke til kommentar
haakie Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Lykke til Sidious! Selv har jeg gitt opp å sove og koser meg med "War - Low Rider (On the Boulevard)" og har vondt i føttene etter alt for mye trasking og trappegåing i Praha 7273755[/snapback] samme her,hører igjrnnom In Flames - "Whoracle" albumet Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Lykke til Sidious! Selv har jeg gitt opp å sove og koser meg med "War - Low Rider (On the Boulevard)" og har vondt i føttene etter alt for mye trasking og trappegåing i Praha 7273755[/snapback] samme her,hører igjrnnom In Flames - "Whoracle" albumet 7273758[/snapback] Fint album! *se på musikkvideoer, deppe og drikke cider, det eneste i kjøleskapet av drikke =(* Yay, jo-johumør ftw! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 NP: Petter Wavold - Gammel kjærlighet ruste aldri Hadde helt glemt hvor digg denne sangen er jojohumør er fint ja. Selv har jeg helt nedpå noen shotter med Jäger nå. "Hostesaft" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg