Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Hvordan i allverden kan dere ha noe i mot iTunes?

7273572[/snapback]

Ekke noe problem det, hatet kommer helt naturlig :wee:

 

Jeg har en halvveis fungerende iPod nå, og dette ville antagelig løst seg med å flashe den. Men siden jeg må installere iTunes for å få flasha den så foretrekker jeg heller at den er halvveis fungerende :)

7273580[/snapback]

 

Det er ikke mye hat til Apple fra min side, jegforslår at du revurderer dette hatet ditt :)

 

iTunes er elendig program, sammenligned med motparter. Nå er det stund sidne jeg har brukt det, og nekter og installere det for å finne ut hva det var jeg sleit med.

 

Og ipod generelt er jeg imot. "Alle" har det fordi det ble mote. Ikke fordi det er en god mp3 spiller med god lyd og støtte for forskjellige filer.

7273581[/snapback]

 

ITunes er på ingen måte et elendig program, men en genial musikkavspillings programvare for Mac og PC, jeg sier bare heldigvis at det er mulig å bruke på PC.

 

Du skal lete lenge etter bedre programvare spør du meg.

 

iPod har jeg heller ikke sett vitsen med :)

Hvordan i allverden kan dere ha noe i mot iTunes?

7273572[/snapback]

Aldri satt meg inn i det 100% dog den korte tida man prøvde å sette seg inn i det så fant man fort ut at hey, dette gidder man ikke og så fant man god software imo :shrug:

7273582[/snapback]

 

Nei, nå synest jeg du skal fjerne denne rogramvaren du har og legge inn iTunes, du finner ikke noe bedre. motsigelser fører til ferie :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
iTunes er elendig program, sammenligned med motparter. Nå er det stund sidne jeg har brukt det, og nekter og installere det for å finne ut hva det var jeg sleit med.

 

Og ipod generelt er jeg imot. "Alle" har det fordi det ble mote. Ikke fordi det er en god mp3 spiller med god lyd og støtte for forskjellige filer.

7273581[/snapback]

 

 

ITunes er på ingen måte et elendig program, men en genial musikkavspillings programvare for Mac og PC, jeg sier bare heldigvis at det er mulig å bruke på PC.

 

Du skal lete lenge etter bedre programvare spør du meg.

 

iPod har jeg heller ikke sett vitsen med :)

7273590[/snapback]

 

Vel, i mine øyne er iTunes vanskelig og plagsomt.

 

jeg trenger ikke lete lengre enn til winamp for å finne noe som er bedre.

 

Men dette blir din mening mot min mening så detta kan vi diskutere i all fremtid uten å komme en eneste centimeter fremmover :thumbup:

 

Bra vi er enig angående iPod da :)

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar
Hvordan i allverden kan dere ha noe i mot iTunes?

7273572[/snapback]

Aldri satt meg inn i det 100% dog den korte tida man prøvde å sette seg inn i det så fant man fort ut at hey, dette gidder man ikke og så fant man god software imo :shrug:

7273582[/snapback]

Nei, nå synest jeg du skal fjerne denne rogramvaren du har og legge inn iTunes, du finner ikke noe bedre. motsigelser fører til ferie :p

7273590[/snapback]

Og at du mister adminstatus;)

Vel, jeg har ikke ipoden lengere uansett så det kan egentlig være det samme :p

jeg trenger ikke lete lengre enn til winamp for å finne noe som er bedre.

7273597[/snapback]

Winamp sin funksjon fungerer jo helt fantastisk og har et logisk oppsett. Endret av b-real
Lenke til kommentar
Jeg har cola, røyk, pils, chillinøtter OG laptop på senga.

Oh, I'm loving it :love:

7273639[/snapback]

Men du mangler meg, da :cry:

7273644[/snapback]

Veit :(

Trist, er det.

7273647[/snapback]

jaa.. *savne på*

 

--------

 

Hmm, vil se heftig slossing.. får vel se litt av Fearless elns :wee:

Lenke til kommentar

Bare om den er mørk :p

Jeg har helt mista smaken for lyst øl...

 

Til og med corona, budvar og pilsner urquell smakte høgg da jeg drakk det igjen.

 

Så bare mørkt øl på meg takk...

 

DC'a i ett-tida, la meg til å sove. gikk ikke, så jeg gikk gjennom gamle smser - fra vinteren 2005 - og med ett ble jeg fyllt med en horribel skrekk av noe, og den har ikke avtatt, bare økt.

jævlig :|

 

Tror grunnen til angsten kommer fra at jeg fant noen meldinger fra en "eks".

Om man kan kalle det det.

Regnes det som en eks om vi ble sammen i fylla, jeg aldri hadde noen andre følelser for henne enn pur skrekk og alt hu gav meg var ønsker om en hurtig død?

 

Og jeg skal opp og på skolen om noen timer, og etter noen timer med bedøk, er det - hipp hurra - tid for tannlegen og få kjeft fordi jeg pusser for dårlig :(

 

*banne høyt og skrike ut sin frustrasjon i intetheten*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...