Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Å drive eget firma i ei bygd der folk bare vil ha svart arbeid blir man (jeg) ikke rik av. Så seff er jeg glad for at jeg kan stenge dritten og slippe å tenke på regnskap

underskudd og kreditorene.

7273429[/snapback]

Nei..folket er jo naboer og da "forventes" det at tjenester skal gjøres og..jah..blir ikke noe ordentlig firma av det nei. Kipt desverre men slik er det nok :\

 

Rambo hørtes godt ut :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[Nei..folket er jo naboer og da "forventes" det at tjenester skal gjøres og..jah..blir ikke noe ordentlig firma av det nei. Kipt desverre men slik er det nok :\

7273439[/snapback]

 

Vel om de ønsker å kjøre 10 mil bare for å måtte sende datamaskinene sine til Oslo til reperasjon og vente i ukesvis så til hellsikke med dem, når de ikke vil støtte opp under et lokalt tilbud så får de bare ta konsekvensen av det også.

 

Uansett det skal bli godt å bli en vanlig lønnsmotager igjen. :)

Lenke til kommentar
Halden er teit!

Tog er teit!

iPod uten strøm er teit!

 

Sååeh. Supp? Hva bedriver folket natt til mandag med?

7273550[/snapback]

Ipod generelt er teit :tease:

 

 

[02:28:56] <@svenna`> faen jeg er trøtt \o/

7273554[/snapback]

Legge seg da?

 

[02:29] <svenna`> haha, din SO tøs :p

:(

 

----

 

iPod er fint det, så lenge man kan bruke noe annet enn iTunes (hat!) til å overføre musikk, og så lenge de fungerer...

Lenke til kommentar
Hvordan i allverden kan dere ha noe i mot iTunes?

7273572[/snapback]

Ekke noe problem det, hatet kommer helt naturlig :wee:

 

Jeg har en halvveis fungerende iPod nå, og dette ville antagelig løst seg med å flashe den. Men siden jeg må installere iTunes for å få flasha den så foretrekker jeg heller at den er halvveis fungerende :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...