Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
***Masse tøv :p***

7273222[/snapback]

Suuuuuuuuuure thing :roll:

:p

Lurer på hva jeg skal gjøre i morgen. Tror jeg skal gå til gamlingen og lage meg pannekaker eller.no..det hadde vært genialt da.. :love:

Og jeg vet tydelig vis for lite om gåser:\

7273246[/snapback]

b-real inser ikke det faktumet at han ikke er stødig nok til å skrive BBkode :p

Hmm, jeg tror egentlig å lage pannekaker høres utrolig fristendes ut :)

Lenke til kommentar
Jeg har funnet ut at jeg har brukt msn siden 1999 og har stortsett brukt samme mailen...what a waste of time....

7273229[/snapback]

Siden 1999 har jeg hatt 15 forskjellige e-mailadresser, tror nok det er bedre å bare ha en. Til slutt blir det sånn at folk ikke gidder å godta deg, for de vet du bytter om en uke uansett. :p

7273241[/snapback]

Det er fordel å ha flere mailer egentlig når jeg tenker over det. Det er så fort gjort å sende snuskete meldinger til familie kontakter :p Gikk på en smell der skjønner du...Derfor så lagde jeg en ny mail med IRL kalle navnet mitt og la til alle mine venner over dit....så popper det et lite vindu på msn som sier...Halla tror du har stavet kalle navnet ditt feil. Skjønner ikke hvordan jeg klarte å gjøre det :ermm: Sånn kan det gikk noen ganger :) Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
.Derfor så lagde jeg en ny mail med IRL kalle navnet mitt og la til alle mine venner over dit....så popper det et lite vindu på msn som sier...Halla tror du har stavet kalle navnet ditt feil. Skjønner ikke hvordan jeg klarte å gjøre det  :ermm:  Sånn kan det gikk noen ganger :)

7273281[/snapback]

Du mangler meg på msnen din :(

Lenke til kommentar
.Derfor så lagde jeg en ny mail med IRL kalle navnet mitt og la til alle mine venner over dit....så popper det et lite vindu på msn som sier...Halla tror du har stavet kalle navnet ditt feil. Skjønner ikke hvordan jeg klarte å gjøre det  :ermm:  Sånn kan det gikk noen ganger :)

7273281[/snapback]

Du mangler meg på msnen din :(

7273288[/snapback]

Legg meg til a [email protected] haha :!:

Neida sjekk PM :)

Lenke til kommentar
Kan låne en bok til deg på biblioteket om det, jeg.  ;)

7273254[/snapback]

Thanks, tror jeg trenger det :p
Gåser? :hmm:

Det het da gjess sist jeg sjekka :p

7273256[/snapback]

Jeg skrev gåser flere og flere ganger og jeg så at det var galt men jeg klarte ikke å koble til det gjess:\
b-real inser ikke det faktumet at han ikke er stødig nok til å skrive BBkode :p

7273261[/snapback]

Pff..:p
Lenke til kommentar
Er det trygt å gå inn på denne linken?

¤fjernet¤

Er litt usikker på hva det er for noe, og lurer på om dere kanskje vet?

7273370[/snapback]

My ass du ikke viste hva den linken var forno. Vi skal ikke ha slike ting på våre forumer oki? SKJEKK ut linken før du poster den ellers tusen jævla takk. Burde ha kastet deg langt til pokkers ut egentlig.

Lenke til kommentar
Er det trygt å gå inn på denne linken?

¤fjernet¤

Er litt usikker på hva det er for noe, og lurer på om dere kanskje vet?

7273370[/snapback]

My ass du ikke viste hva den linken var forno. Vi skal ikke ha slike ting på våre forumer oki? SKJEKK ut linken før du poster den ellers tusen jævla takk. Burde ha kastet deg langt til pokkers ut egentlig.

7273404[/snapback]

Hva var dette for nie, jeg fikk med linken, men hva skjedde om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar
Rebel rider har fått seg jobb på et avistrykkeri, så nå blir firmaet lagt ned for godt (gikk dårlig uansett)

7273415[/snapback]

Og det er man glad for eller? :)

7273418[/snapback]

Å drive eget firma i ei bygd der folk bare vil ha svart arbeid blir man (jeg) ikke rik av. Så seff er jeg glad for at jeg kan stenge dritten og slippe å tenke på regnskap

underskudd og kreditorene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...