Skogli Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Vel, etter å funnet 3 brukbare Hiluxer tilsalgs, så går jeg til sengs. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Tror dere at det kommer til å bli arr? Har tatt av bandasjen nå og det har blitt bedre, men er fortsatt kjempevondt Legger det i spoiler i tilfelle ikke alle liker å se sår. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kan noen si meg hvordan man skriver mld ting til folk på deiligst.no? Fant profilen til en jeg kjenner, han skal saklig lolezt ut! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Kan noen svare meg på hvor vidt mushi har svarte kattepoter i stedet for føtter eller ei? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Thea, hva er det du har gjort deg? o.O *hente bandasje og alovera* Hvis du klarer å holde fingrene unna og IKKE sitte å plukke på det så skal det nok gå bra vil jeg tro. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Thea, hva er det du har gjort deg? o.O *hente bandasje og alovera* Hvis du klarer å holde fingrene unna og IKKE sitte å plukke på det så skal det nok gå bra vil jeg tro. 7273136[/snapback] På fredag natt klarte jeg å ramle nedover en asfaltskråning, så hele huden på armen ble skrapet av. Det så mye verre ut, men har gått med bandasje i går for å forhindre at det skulle komme bakterier i det, men nå måtte jeg la huden få puste litt og har prøvd å smøre på krem en time nå uten å klare det fordi det svir så innihelvete. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Kan noen svare meg på hvor vidt mushi har svarte kattepoter i stedet for føtter eller ei?7273132[/snapback] For de hun er en kittycat? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 b-real; når du skriver BBcode manuelt, prøv å få det riktig da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 På fredag natt klarte jeg å ramle nedover en asfaltskråning, så hele huden på armen ble skrapet av. Det så mye verre ut, men har gått med bandasje i går for å forhindre at det skulle komme bakterier i det, men nå måtte jeg la huden få puste litt og har prøvd å smøre på krem en time nå uten å klare det fordi det svir så innihelvete.7273150[/snapback] Asfalt er noe svineri å dette på. Er viktig å la huden få puste litt ja eller så sitter du med et fint merke jau *titte på et fint stort rødt merke i hånda mi* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 b-real; når du skriver BBcode manuelt, prøv å få det riktig da 7273166[/snapback] Manuelt? Hva er det nå du klager/tenker på? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 @ AnAnAs AuuuUuuuu! Så ut som et brannsår egentlig... *blåsepå(veeeldig forsiktig)* Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 @ AnAnAs AuuuUuuuu! Så ut som et brannsår egentlig... *blåsepå(veeeldig forsiktig)* 7273183[/snapback] Takk, jeg liker når folk blåser på det, da får jeg frysninger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 og gåshud ^^ Hvorfor heter det gåshud egentlig? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 b-real; når du skriver BBcode manuelt, prøv å få det riktig da 7273166[/snapback] Manuelt? Hva er det nå du klager/tenker på? 7273172[/snapback] Det du hadde skrevet før jeg skrev den riktig var slik: For de hun er en [url=http://www.albinoblacksheep.com/flash/kittycat.php[kittycat?{/url] Og her du jo åpentbart laget tags selv, å ikke brukt den automatisk funksjonen, siden du ikke er atbil nok til å lage disse manuelt anbefaller jeg deg å bruke de automatiske funksjonene Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har funnet ut at jeg har brukt msn siden 1999 og har stortsett brukt samme mailen...what a waste of time.... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 og gåshud ^^ Hvorfor heter det gåshud egentlig? 7273221[/snapback] Fordi gåsehud er "prikkete", akkurat som huden man snakker om når man bruker ordet? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det heter gåsehud fordi man får en gåsete hud...Uhm... Hmm, skjønner ikke en dritt at deiligst..Jeg må være ufattelig dum, ellers så må det være for teknisk for meg Men jeg la meg...huff kald seng Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har funnet ut at jeg har brukt msn siden 1999 og har stortsett brukt samme mailen...what a waste of time.... 7273229[/snapback] Siden 1999 har jeg hatt 15 forskjellige e-mailadresser, tror nok det er bedre å bare ha en. Til slutt blir det sånn at folk ikke gidder å godta deg, for de vet du bytter om en uke uansett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 ***Masse tøv *** 7273222[/snapback] Suuuuuuuuuure thing Lurer på hva jeg skal gjøre i morgen. Tror jeg skal gå til gamlingen og lage meg pannekaker eller.no..det hadde vært genialt da.. Og jeg vet tydelig vis for lite om gåser:\ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Og jeg vet tydelig vis for lite om gåser:\ 7273246[/snapback] Tydeligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg