Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thea, hva er det du har gjort deg? o.O

*hente bandasje og alovera*

Hvis du klarer å holde fingrene unna og IKKE sitte å plukke på det så skal det nok gå bra vil jeg tro.

7273136[/snapback]

På fredag natt klarte jeg å ramle nedover en asfaltskråning, så hele huden på armen ble skrapet av. Det så mye verre ut, men har gått med bandasje i går for å forhindre at det skulle komme bakterier i det, men nå måtte jeg la huden få puste litt og har prøvd å smøre på krem en time nå uten å klare det fordi det svir så innihelvete.

Lenke til kommentar
På fredag natt klarte jeg å ramle nedover en asfaltskråning, så hele huden på armen ble skrapet av. Det så mye verre ut, men har gått med bandasje i går for å forhindre at det skulle komme bakterier i det, men nå måtte jeg la huden få puste litt og har prøvd å smøre på krem en time nå uten å klare det fordi det svir så innihelvete.

7273150[/snapback]

Asfalt er noe svineri å dette på. Er viktig å la huden få puste litt ja eller så sitter du med et fint merke jau *titte på et fint stort rødt merke i hånda mi*
Lenke til kommentar
b-real; når du skriver BBcode manuelt, prøv å få det riktig da :p

7273166[/snapback]

Manuelt? Hva er det nå du klager/tenker på? :p

7273172[/snapback]

Det du hadde skrevet før jeg skrev den riktig var slik:

For de hun er en

[url=http://www.albinoblacksheep.com/flash/kittycat.php[kittycat?{/url]

Og her du jo åpentbart laget tags selv, å ikke brukt den automatisk funksjonen, siden du ikke er atbil nok til å lage disse manuelt anbefaller jeg deg å bruke de automatiske funksjonene :ph34r::tease:

Lenke til kommentar
Jeg har funnet ut at jeg har brukt msn siden 1999 og har stortsett brukt samme mailen...what a waste of time....

7273229[/snapback]

Siden 1999 har jeg hatt 15 forskjellige e-mailadresser, tror nok det er bedre å bare ha en. Til slutt blir det sånn at folk ikke gidder å godta deg, for de vet du bytter om en uke uansett. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...