Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har så lite i lommeboka så kan du vel kjøpe en sånn metalkortholder? de er fine til å ha sedler og mynter i også^^

7268695[/snapback]

Er jo plass til akkurat et bankkort, en seddel og 2 tjuekroninger i de der da. :p

Eller to bankkort for de priviligerte. Hehe... Nei, takke seg til med ei skikkelig lommebok, med femti lommer og ei egen lomme til bilder! :cool:

Lenke til kommentar
Er jo plass til akkurat et bankkort, en seddel og 2 tjuekroninger i de der da. :p

Eller to bankkort for de priviligerte. Hehe... Nei, takke seg til med ei skikkelig lommebok, med femti lommer og ei egen lomme til bilder! :cool:

7268713[/snapback]

Klarte å få 8 tusenlapper inni en slik en gang.

Lenke til kommentar

Argh, hater samfunnsfaglæreren vår!

Han var syk forrige uke, vi skal ha prøve i neste uke, på tirsdagen. Han har jo for pokker ikke sagt om det er hele kapittelet vi skal ha prøve i eller ikke.

Vi har hatt deler av kapittelet i prøve før. Kan ikke få tak i han heller.

Også jeg som skal på jobb i morgen :(

Lenke til kommentar
Jeg er sur, veldig sur... ingen av dissa "vennene" mine gidder å finne på noe, prøver å få dem med på peppe's og sånn, men det eneste de tenker på er WoW ("Jeg kan ikke, det er BWL i kveld") jeg kunne knust noe akkurat nå  :hrm:

7269056[/snapback]

Pah, var sånn her og for en stund sia. Folk quitter etter hvert, møkkaspill uansett.

Faenmeg glad jeg slutta, har bestemt meg 90% for å ikke spille i TBC. Da skal det faenmeg ta av om jeg skal spille igjen.

Ikke bekymre deg for mye, snart gidder de ikke mer. ;)

Men er jævlig kjett når det står på.

Lenke til kommentar
Jeg er sur, veldig sur... ingen av dissa "vennene" mine gidder å finne på noe, prøver å få dem med på peppe's og sånn, men det eneste de tenker på er WoW ("Jeg kan ikke, det er BWL i kveld") jeg kunne knust noe akkurat nå  :hrm:

7269056[/snapback]

Pah, var sånn her og for en stund sia. Folk quitter etter hvert, møkkaspill uansett.

Faenmeg glad jeg slutta, har bestemt meg 90% for å ikke spille i TBC. Da skal det faenmeg ta av om jeg skal spille igjen.

Ikke bekymre deg for mye, snart gidder de ikke mer. ;)

Men er jævlig kjett når det står på.

7269076[/snapback]

hehe.. disse folka kommer nok ikke til å slutte på en stund :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...