InsertNumLock Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Dere er ikke helt alene.. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg er ensom her. Tenk dere det. Alene i SO5, antageligvis den største tråden på forumet. Jeg hører ekkoet av tastetrykkene mine. Det er stille, mørkt og kaldt. 7267325[/snapback] Må si det noe slikt her også, nesten litt skummelt dette 7267349[/snapback] Hehe, hva er det som skjer i kveld da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Det som skjer er at jeg mangler vaskenettet mitt. Damn. Akkurat nå som jeg var full og produktiv og hadde tenkt å vaske klær. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg er ensom her. Tenk dere det. Alene i SO5, antageligvis den største tråden på forumet. Jeg hører ekkoet av tastetrykkene mine. Det er stille, mørkt og kaldt. 7267325[/snapback] Må si det noe slikt her også, nesten litt skummelt dette 7267349[/snapback] Hehe, hva er det som skjer i kveld da? 7267352[/snapback] Ikke så mye, jeg som sitter her og er overtrøtt, samtdig som jeg sitter og pirker på signaturene til folk Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Jeg som har hatt signaturen min slik i over 1 år, og så kommer du og ødelegger hele greia Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Skyld på reglene ved forumet, ikke meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er vel tross alt forumstyret som bestemmer reglene på forumet, så du kan ikke melde deg helt ut der, Aalton... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Skal sant sies, så var jeg i mot endringen som gjorde at justering på signaturen ikke er tillat, men jeg er en admin ved dette forumet og må derfor følge reglene Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Den feiteste dørvakten i hele verden kastet oss ut bare fordi vi avbrøt samtalen han hadde med hun som sto i garderoben. Vi vurderer å anmelde han, for han hadde ikke trengt å dytte til oss og sagt "ypper du? ypper du?" opptil flere ganger og sagt at vi aldri skal sette vår fot der igjen. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Den feiteste dørvakten i hele verden kastet oss ut bare fordi vi avbrøt samtalen han hadde med hun som sto i garderoben. Vi vurderer å anmelde han, for han hadde ikke trengt å dytte til oss og sagt "ypper du? ypper du?" opptil flere ganger og sagt at vi aldri skal sette vår fot der igjen. 7267436[/snapback] Anmelde han for hva? Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Anmelde han for hva? 7267443[/snapback] Han dyttet tommelen til venninnen min bakover flere ganger, og dyttet oss veldig veldig hardt, selv om han så at jeg var bandasjert grep han i armen min. Har de lov til å være voldelige mot noen som ikke gjør noen som helst motstand? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hahaha, så latterlig. Anmelde en dørvakt fordi han er drit lei av teens som er pågående. Dere har skjønt det! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hahaha, så latterlig. Anmelde en dørvakt fordi han er drit lei av teens som er pågående. Dere har skjønt det! 7267447[/snapback] Hvordan er vi pågående når vi bare skulle hente jakken vår fra garderoben? Det er da det de får betalt for å gjøre, er det ikke? Eller får de betalt for å skravle med dørvakten og ignorere gjestene? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ikke vet jeg, men jeg mener at folk er pågående om de avbryter en samtale jeg har med noen, og med en så stressende jobb som jeg har fått intrykk av at dørvakt er, skjønner jeg det godt om han ble sur om dere avbrøt han i noe. Klart, vold er ikke nødvendig i en slik sammenheng, men jeg tror du overdriver litt. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ikke vet jeg, men jeg mener at folk er pågående om de avbryter en samtale jeg har med noen, og med en så stressende jobb som jeg har fått intrykk av at dørvakt er, skjønner jeg det godt om han ble sur om dere avbrøt han i noe. Klart, vold er ikke nødvendig i en slik sammenheng, men jeg tror du overdriver litt. 7267455[/snapback] Dørvakten var på et sted han i utgangspunktet ikke skulle ha vært; altså nede ved garderobene og ikke ved døren. Det var ikke han vi avbrøt, vi avbrøt samtalen de to hadde sammen for å prøve og få jakkene våre. Når man er på jobb, så skal man gjøre jobben sin og ikke sitte og skravle om alt og ingenting med ansatte når det er gjester som venter på å få jakken sin. Du hadde ikke reagert, men kommet tilbake senere for å hente jakken din du eller? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva har skjedd?? Ingen har jo postet på 4timer Lenke til kommentar
reds Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Har det noe å gjøre med at det er litt tidlig, kanskje? Tror de fleste sover, ja. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 god måren SO... hva skjer a? ... har vert stille her i helga må jeg si... mange fester eller? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ahoy! Farsdag idag gitt! Noen fedre her? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 God morgen! Her skjedde det veldig lite, ja... Nesten skummelt! Jeg er alene her, jo! Tror jeg stikker og dusjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg