Axes Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har lyst til å være finsk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 ÆÆÆÆ...jeg bør legge meg snart..skal på jobb snart jo o.O Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har lyst til å lære hollandsk Nattinatt! *vinke* 7261920[/snapback] Wat ben jee aan het doen? Tror det er rett, og det er cirka alt jeg kan. Det betyr "hva gjør du på", om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg kunne "ride, ride ranke" på hollandsk da jeg var mindre, men jeg har glømt det Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Linux er mye kulere enn Vista. Hadde vært digg om jeg fikk Xgl og TrueCrypt oppe og gikk på skole pcen denne helgen. lol skal jobbe 9 timer i dag, det suger hardt. I kveld er helg da, helg helg helg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 God morgen, SO5! Skramler faelt i doerene naa, saann at dere vaakner, akkurat som meg, grytidlig denne morgenen! Naa forlater jeg Praha, sjuk som et uvaer. *kos* jeg droemte at jeg moette mushi i natt "P Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg skal være på jobb om et kvarter. *poff* Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Heisann. Jeg er på besök hos en kompis, kom hit i går. Det ble en del drikking for så å dra ut på byen. En ganske kjedelig kveld egentlig, og jeg angrer nesten på at jeg reiste seks timer for dette. Resten av gjengen sover nå (en del dro for en halvtime siden), så her sitter jeg mutters alene og foran pcen. Skal fortsette herfra til en liten plass ikke så langt unna for å möte dama. Det blir nok bedre det. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Morn. Jeg sliter. Sitter i en landsby en mil utfor byen. Det er graatt vaer, jeg skal vaere i byen om to timer, og jeg vet ikke hvor jeg skal gaa for aa komme meg dit. Er alene hos vertsfamilien, de dro til Paris for to timer siden. Faen! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Herr Brun: Hva gjör du i Frankrike igjen? :O Trodde ditt opphold der var ferdig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Herr Brun: Hva gjör du i Frankrike igjen? :O Trodde ditt opphold der var ferdig. 7262244[/snapback] Har eksamen i fransk paa tirsdag, saa jeg fant ut at det ville vaere kjekt aa oeve litt paa fransken igjen. Drar hjem i morgen. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Klokken er 10:20. Jeg har akkurat dusjet, og jeg kjeder meg. Endret 11. november 2006 av Frichassé Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Dette kommer til å bli en lang og jævlig dag. Først jobb og så er det direkte til bursdagsselskap til tante. I can't f.. wait.. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Dette kommer til å bli en lang og jævlig dag. Først jobb og så er det direkte til bursdagsselskap til tante. I can't f.. wait.. 7262286[/snapback] Tanta di er ikke kul? Bursdagsselskap med min tante Astrid slår aldri feil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Dette kommer til å bli en lang og jævlig dag. Først jobb og så er det direkte til bursdagsselskap til tante. I can't f.. wait..7262286[/snapback] Tanta di er ikke kul? Bursdagsselskap med min tante Astrid slår aldri feil. 7262294[/snapback] Tja...kul og kul..er bare litt vel lei familie-sammenkomster. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) bare litt vel lei familie-sammenkomster. 7262353[/snapback] Mange av dem? Skjønner at man kan bli lei. Treffer ikke familien min så ofte, så når jeg først gjør det, har vi det ganske gøy og lover at det ikke skal bli like lenge til neste gang. :!: EDIT: Kjære SO-vankere, jeg bringer dårlig nytt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1 bruker(e) leser denne tråden (0 gjester og 0 anonyme brukere) Endret 11. november 2006 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Bais. Satser paa aa faa haik inn til byen. I Haaper jeg ikke drukner i mellomtiden, det REGNER!! =/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. november 2006 Forfatter Del Skrevet 11. november 2006 Mange av dem? Skjønner at man kan bli lei. Treffer ikke familien min så ofte, så når jeg først gjør det, har vi det ganske gøy og lover at det ikke skal bli like lenge til neste gang. :!: 7262360[/snapback] Jau..sikkert bare jeg som whiner.. Kjære SO-vankere, jeg bringer dårlig nytt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1 bruker(e) leser denne tråden (0 gjester og 0 anonyme brukere) 7262372[/snapback] Der et da forsatt morra... Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 B-real: Neida, alle kan gå lei av å treffe familie for ofte. Og angående morran, kan ikke huske sist det var så stille i SO på en lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg