Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det forno?  :dontgetit:

7261073[/snapback]

Jeg har fått penger av farmor... og jeg må kjøpe..

Bukse!

Herregud! Jeg har ikke kjøpt klær på to år. Får jeg gavekort på klær har jeg bare gitt det bort til typen, men nå MÅ jeg dra å kjøpe, siden jeg bare har to bukser.

Faenfaenfaenfaen!

Jeg er så jente idag! Jeg har mega-angst for prøverom med speil overalt og jeg er så feit og stygg at jeg nesten dør på meg når skal skal skifte. Herregud, jeg kommer til å få sammenbrudd igjen. Masse mennesker, fatter er med, prøverom, alle ser på meg, jeg er ekkel.

Bare helt normale ting. :ermm:

7261100[/snapback]

Herre :ermm: Klær er et mareritt >.<

Men jeg må si meg uenig med deg; Du er værken feit, stygg eller ekkel. Tenk (:

Lenke til kommentar
andre butikker som sniker seg inn på natta og skifter speil sånn at folk ikke skal skjøpe no i de butikkenen og komme til de som ikke har Bule speil :omg:

markesføring...

7261227[/snapback]

Noen som leser Nemi her? :wee:

Det verste med butikker, er belysningen! Alle kviser/fregner/sår/arr osv i ansiktet fremheves som søren, og man ser dritbleik ut. :ermm:

Lenke til kommentar
Det verste med butikker, er belysningen! Alle kviser/fregner/sår/arr osv i ansiktet fremheves som søren, og man ser dritbleik ut. :ermm:

7261362[/snapback]

Jeg er hvit som et laken. Ikke akkurat fladrende. Skulle gjerne tatt sol hvis jeg ikke hadde fått klaus i de små boksene. Skulle gjerne ha solt meg ute hadde jeg hatt en hage med busker rundt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...