Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

7253163[/snapback]

Når får vi vite hvem vi skal gi gave til? :D

7253170[/snapback]

Det får du ikke vite før om en god stund til.

Må først hjem og legge meg en plan hvordan jeg skal organisere hele greia. Så skal dere sende inn informasjon til meg og så skal jeg ta en trekning på hvem som skal sende ting hvor og SÅ får dere vite det...så det blir en stund til ja ;)

Lenke til kommentar
Det får du ikke vite før om en god stund til.

Må først hjem og legge meg en plan hvordan jeg skal organisere hele greia. Så skal dere sende inn informasjon til meg og så skal jeg ta en trekning på hvem som skal sende ting hvor og SÅ får dere vite det...så det blir en stund til ja ;)

7253216[/snapback]

Greit. Gleder meg til jeg får vite hvem som skal få gave hos meg.

Lenke til kommentar
Det får du ikke vite før om en god stund til.

Må først hjem og legge meg en plan hvordan jeg skal organisere hele greia. Så skal dere sende inn informasjon til meg og så skal jeg ta en trekning på hvem som skal sende ting hvor og SÅ får dere vite det...så det blir en stund til ja ;)

7253216[/snapback]

Vent nå ikke for lenge... Vi brukere burde ha muligheten til å sende gaven i hvertfall en til to uker før Postens frist å sende julegaver (vet ikke om dette er likt over hele landet, men hvis ikke, er den datoen som kommer tidligst å foretrekke).

Har du funnet pris på julegavene enda?

Lenke til kommentar
Vent nå ikke for lenge... Vi brukere burde ha muligheten til å sende gaven i hvertfall en til to uker før Postens frist å sende julegaver (vet ikke om dette er likt over hele landet, men hvis ikke, er den datoen som kommer tidligst å foretrekke).

Har du funnet pris på julegavene enda?

7253273[/snapback]

Christ...jeg er på jobb...slutt å mas da :p

Nei jeg vet det og posten bruker sin tid i jula så det blir i godt til før julestresse :)

Lenke til kommentar
At dere jente freaker ut hvis man kaller dere normal. Dere tåler det ikke. Ta en titt på nettsider som Blink f.eks..

7253342[/snapback]

Har faktisk aldri tenkt over akkurat det der. Men det stemmer det du sier. Snodig.

7253371[/snapback]

Jeg tror faktisk at det er noe av det mest sårende du kan si til det motsatte kjønnet.

Kommer selvsagt litt an på personligheten da, men jeg har en liten teori.

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk at det er noe av det mest sårende du kan si til det motsatte kjønnet.

Kommer selvsagt litt an på personligheten da, men jeg har en liten teori.

7253429[/snapback]

Dette må jeg nesten prøve ut på skolen i morgen. ^^

7253462[/snapback]

Jeg blir ikke lei meg om noen kaller meg normal. Men det hadde jo ikke vært no gøy om en du likte sa til deg: "Du er normal" Du vil jo være spesiell for den personen els... jah..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...