Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 + at jeg har prøver å øve til. 7253185[/snapback] Jøss, prøver du å gjøre noe til en forandring. Høres normalt ut Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 7253163[/snapback] Når får vi vite hvem vi skal gi gave til? 7253170[/snapback] Det får du ikke vite før om en god stund til. Må først hjem og legge meg en plan hvordan jeg skal organisere hele greia. Så skal dere sende inn informasjon til meg og så skal jeg ta en trekning på hvem som skal sende ting hvor og SÅ får dere vite det...så det blir en stund til ja Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jøss, prøver du å gjøre noe til en forandring. Høres normalt ut 7253199[/snapback] Jeg gjør no stadig vekk jeg! Du skulle bare ha visst hvor mye skolearb. jeg har ..Jeg er da ikke normal. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 ..Jeg er da ikke normal.7253221[/snapback] Rart det der hvordan jenter/damer absolutt skal poengtere at de ikke er normal... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det får du ikke vite før om en god stund til. Må først hjem og legge meg en plan hvordan jeg skal organisere hele greia. Så skal dere sende inn informasjon til meg og så skal jeg ta en trekning på hvem som skal sende ting hvor og SÅ får dere vite det...så det blir en stund til ja 7253216[/snapback] Greit. Gleder meg til jeg får vite hvem som skal få gave hos meg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Rart det der hvordan jenter/damer absolutt skal poengtere at de ikke er normal... 7253245[/snapback] Hva mener du med det?! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det får du ikke vite før om en god stund til. Må først hjem og legge meg en plan hvordan jeg skal organisere hele greia. Så skal dere sende inn informasjon til meg og så skal jeg ta en trekning på hvem som skal sende ting hvor og SÅ får dere vite det...så det blir en stund til ja 7253216[/snapback] Vent nå ikke for lenge... Vi brukere burde ha muligheten til å sende gaven i hvertfall en til to uker før Postens frist å sende julegaver (vet ikke om dette er likt over hele landet, men hvis ikke, er den datoen som kommer tidligst å foretrekke). Har du funnet pris på julegavene enda? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Rart det der hvordan jenter/damer absolutt skal poengtere at de ikke er normal...7253245[/snapback] Hva mener du med det?!7253262[/snapback] At dere jente freaker ut hvis man kaller dere normal. Dere tåler det ikke. Ta en titt på nettsider som Blink f.eks.. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Noen som har noen planer til hælja?! 7252993[/snapback] Jepp, LAN 7253010[/snapback] Hmm.. Skal på hytta til helga. Så blir det mora mi (og sannsyneligvis Lamakar) neste helg. Så skal jeg se om jeg får stikki en tur til Skien etter det. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) At dere jente freaker ut hvis man kaller dere normal. Dere tåler det ikke. Ta en titt på nettsider som Blink f.eks.. 7253342[/snapback] Har faktisk aldri tenkt over akkurat det der. Men det stemmer det du sier. Snodig. Endret 9. november 2006 av TomFu Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Vent nå ikke for lenge... Vi brukere burde ha muligheten til å sende gaven i hvertfall en til to uker før Postens frist å sende julegaver (vet ikke om dette er likt over hele landet, men hvis ikke, er den datoen som kommer tidligst å foretrekke). Har du funnet pris på julegavene enda? 7253273[/snapback] Christ...jeg er på jobb...slutt å mas da Nei jeg vet det og posten bruker sin tid i jula så det blir i godt til før julestresse Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 At dere jente freaker ut hvis man kaller dere normal. Dere tåler det ikke. Ta en titt på nettsider som Blink f.eks..7253342[/snapback] Har faktisk aldri tenkt over akkurat det der. Men det stemmer det du sier. Snodig.7253371[/snapback] Jeg tror faktisk at det er noe av det mest sårende du kan si til det motsatte kjønnet.Kommer selvsagt litt an på personligheten da, men jeg har en liten teori. Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hmmm, nå dro Mathilde. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Hmmm, nå dro Mathilde. 7253433[/snapback] Tøsa de eller? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Man bør kanskje passe uttrykks ikonene sine på msn Selveid er veleid Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Tøs, nei! Kjæresten min. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Hahaha...... haha......ha Endret 9. november 2006 av Juliess Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg tror faktisk at det er noe av det mest sårende du kan si til det motsatte kjønnet.Kommer selvsagt litt an på personligheten da, men jeg har en liten teori. 7253429[/snapback] Dette må jeg nesten prøve ut på skolen i morgen. ^^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg tror faktisk at det er noe av det mest sårende du kan si til det motsatte kjønnet.Kommer selvsagt litt an på personligheten da, men jeg har en liten teori. 7253429[/snapback] Dette må jeg nesten prøve ut på skolen i morgen. ^^ 7253462[/snapback] Jeg blir ikke lei meg om noen kaller meg normal. Men det hadde jo ikke vært no gøy om en du likte sa til deg: "Du er normal" Du vil jo være spesiell for den personen els... jah.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Du er flink på Sex og Samliv-delen av forumet Juliess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg