Gå til innhold

Siste Ordet 5. [oppdaterte regler 16.11.06!]


b-real

Anbefalte innlegg

haha, idag har vært den morsomste skoledagen jeg noen gang har opplevd. Kjedsomhet kan skape mye morro :D

7251243[/snapback]

Hva har dere gjort?

 

 

--------'

Skal til fatter etterpå og spise middag. Jeg er så lat at jeg tar bussen og skylder på at jeg er sjuk :wee: Men det tar 30 min å sykle, synes det er litt langt og jeg har ikke vinterjakke. Jeg er flink til å finne undskyldninger gitt :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
haha, idag har vært den morsomste skoledagen jeg noen gang har opplevd. Kjedsomhet kan skape mye morro :D

7251243[/snapback]

Hva har dere gjort?

7251261[/snapback]

En av personene i venne flokken er litt mongo for å si det slikt. Han finner på mye sprell. Så nevner en fyr at han har hørt at man kan spy hvis du drikker melk og cola. Så han blir helt gira og vil faktisk prøve det ut. Men det gikk ikke helt etter planen.

 

Etter dette bestemmer vi oss for at han skal prøve Mentos og cola, noe som også gikk rett i dass. På slutten av dagen så kom noen på at han kunne prøve å spise snus for å spy. jaja, han gjør det, men ingen ting skjer. Så kommer en fyr med ei flaske med såpe, og såklart er han dom nok og drikker det! Og joda, "mission complete". Etter dette så kommer vi på at vi skal si til han at en i klassen hadde spermet oppi flaska med såpe. Fyren tror jo på det også og blir helt vill. Han kom med en kommentar som tok helt kaka, "Jeg vil drepe meg selv". Han springer til helsesøstra for å få tak i avføringsmiddel eller angre piller, men hun var ikke til stede.

 

Men før dagen var over så måtte vi jo si til han at vi bare køddet, gud hanble lettet. Jeg forstår bare ikke hvordan han kan være så lettlurt :!:

Lenke til kommentar
Men før dagen var over så måtte vi jo si til han at vi bare køddet, gud hanble lettet. Jeg forstår bare ikke hvordan han kan være så lettlurt  :!:

7251315[/snapback]

 

Hahahahah! Genialt! :!:

 

 

Bor 2 min fra butikken så får tak i mye rart :p

7251317[/snapback]

Kjøp en pakke med tacosett og litt salat :thumbup:

 

Koster 30 spenn hvis du kjøper firsprice.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...