Skrollan Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 wee...ferdig med byggfagprøve ... tror jeg klarte meg bra ... hva skjer her a? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Fikk filmer i posten i dag! *Hente* Bahh, bestilte feil. Skulle liksom ha higlander da, fikk 4'ern. Jaja.. Endret 9. november 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 heheh, sitter på datarommet på øya, sitter en kar her fra aker kværner bak meg, han har sovna forran pc'en og sitter å snorker, høres ut som en pc som jobber! Alle sitter å ler av han hehehe, børn! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Høres usannsynelig morsomt ut Rasch. Pics. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) sitter endel folk her, vurderte om jeg skulle filme han.. skal ta bilde nå, legger det ut når jeg kommer hjem! da var det gjort! Vet ikke om man hører snorkingen så godt da i og med at mobilen ikke er så god på lydopptak. Finner ut senere idag! hehe im evil! Endret 9. november 2006 av Rasch Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Black paragon in lingering breath White faced, haggard grin This serenity painted death Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Woohoo! Første dag på jobb. Helt alene i en platebutikk midt i Hamar sentrum. Fin-fint.. På grunn av utbygging av et kjøpesenter utenfor sentrum går det litt tregt her, så da har jeg tid til det her Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Har du makt over hva som skal importeres av cd'er osv? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har fått jobb! Wohoo, gledesutbrudd osv! :D *poff* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har du makt over hva som skal importeres av cd'er osv? 7250793[/snapback] Nei, men jeg kan bestille inn gjennom sjefen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Jeg har fått jobb! Wohoo, gledesutbrudd osv! :D *poff* 7250813[/snapback] Velkommen til helvette Nei, men jeg kan bestille inn gjennom sjefen7250814[/snapback] Det er bra. Ser for meg å måtte sitte å kjøpe inn musikk som man ikke liker selv men det som "folk" liker. Hadde heller hentet en hagle å skutt kundene Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Sovemannen våkna! Hoff *grynt grynt*, så vrir han litt på hodet å logger seg på pc'en som om ingen ting har skjedd! hehe desverre en kar som lo så høys her at han våkna! *loller* EDIT: Han sovna igjen HHAHAHAHHAA Endret 9. november 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Solid Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Håper du poster dette. Ord blir litt fattig i situasjonskomikk. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 oh yeah! har filma og tatt bilder, hiver det ut med en gang jeg er hjemme om 5 dager! ^^ Tviler på at dere husker det da men! Åherregud! Vinflaske i lomma hans! LOL! Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hjemme etter en lang, hardt og deilig dag med maskinkjøring. Venter på at ovnen skal bli klar, for i dette huset går det i Pizza. *sjekke hvor mobilen min er* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Faen så FF kuket med å få meg pålogget på forumet nå. Blah. Tirriterende. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Okei, jeg er sulten, jeg har en pakke 400g kjøttdeig. Hva skal jeg lage? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Okei, jeg er sulten, jeg har en pakke 400g kjøttdeig. Hva skal jeg lage? 7251229[/snapback] Stekt kjøttdeig? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Okei, jeg er sulten, jeg har en pakke 400g kjøttdeig. Hva skal jeg lage? 7251229[/snapback] Spørs hva annet du har/får tak i Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 haha, idag har vært den morsomste skoledagen jeg noen gang har opplevd. Kjedsomhet kan skape mye morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg